- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Stjernetegn
Stjernetegn
Ettersom jeg er astrolog, og har hatt det som hobby i snart 20 år, skulle det vært moro å se hvilke stjernetegn som går igjen når det gjelder akvarister.
Det er jo ikke kun soltegnene man ser etter; de andre planetene er som regel fordelt i flere tegn, og forteller mer om personen. Men helt generelt skulle det vært spennende å ha en opptelling av forskjellige stjernetegn - om dere ønsker å være med på det da.
Jeg er født i VÆREN.
Typisk for meg er at jeg er spontan og impulsiv; til tider alt for impulsiv.
Det er jo ikke kun soltegnene man ser etter; de andre planetene er som regel fordelt i flere tegn, og forteller mer om personen. Men helt generelt skulle det vært spennende å ha en opptelling av forskjellige stjernetegn - om dere ønsker å være med på det da.
Jeg er født i VÆREN.
Typisk for meg er at jeg er spontan og impulsiv; til tider alt for impulsiv.
Postet 02.09.07 kl 07:59
Endret: 02.09.07 kl 09:05
Postet 02.09.07 kl 08:27
Postet 02.09.07 kl 09:00
Postet 02.09.07 kl 09:06
blackmolly[QUOTE=Ken Myrseth]Jeg er vekt. Hva som er typisk for vekten, det har jeg ikke peilling på, kanskje noe kan fortelle meg det;)?
Typisk for en Vekt, er husfred for enhver pris, den fødte diplomat og prøver å ha balanse i livet sitt.
Jeg er også vekt. Kan gjøre kollegaene mine sprø ved å argumentere for en måte å løse et praktisk problem på, og når de andre er enige så blir jeg usikker og vil allikevel gjøre det som de andre hadde tenkt. Ser altså et problem fra flere sider.
Postet 02.09.07 kl 12:54
Jeg er tvilling. Stjernetegnet med mange personligheter. Ikke rart jeg har alt fra Pavarotti til Iron Maiden i cdhylla. Er rastlaust, sosial og omgjengelig men bare når det passer meg. Nåde den som trår i bedet etter stengetid. Men det er vel sånn de fleste tvillinger er. Jeg heter S...., jeg er schisofren, og det er jeg og..
Postet 02.09.07 kl 13:34
Tvilling her og, og hopper fra den ene tingen til den andre. Lat men rastløs (jepp akkurat), sosial, men elsker ro og fred, alt av motsetninger er meg, så jeg får henge meg på at både jeg og meg er schisofren ;0) Uansett vingling, det viktigste for meg er ærlighet, lur meg, og jeg ofrer deg ikke en tanke etterpå ;0) Satt litt på spissen selvfølgelig, men allikevel sant; jeg krever at mennesker jeg skal omgås og ha et forhold til privat er ærlige.
Postet 02.09.07 kl 13:53
Postet 02.09.07 kl 16:01
Postet 02.09.07 kl 16:08
Postet 02.09.07 kl 16:15
Jeg er født i Tyren. Har ikke lest så mye om hva som kjennetegner dette stjernetegnet egentlig, men jeg fikk en liten bok en gang i gave om Tyren-stjernetegnet. Ifølge det som stod der, var jeg en ganske typisk Tyr faktisk
Men nå husker jeg ikke lenger hva det stod. Kanskje du kan si noe om det, blackmolly?
Men nå husker jeg ikke lenger hva det stod. Kanskje du kan si noe om det, blackmolly?
Postet 02.09.07 kl 16:55
Postet 02.09.07 kl 17:29
Jeg er VÆREN
Vet ikke helt hva som er typisk, selv om jeg hele tiden leser horoskop når jeg kommer over ett;D
Jeg er kanskje en litt sjefete person, en litt leder kanskje, men jeg blir fort stresset, også elsker jeg dyr over alt på jorden
Jeg blir fort sur på familiemedlemmer, men hører ofte at jeg er en god venn da(;
Noen mening om dette?xD
Vet ikke helt hva som er typisk, selv om jeg hele tiden leser horoskop når jeg kommer over ett;D
Jeg er kanskje en litt sjefete person, en litt leder kanskje, men jeg blir fort stresset, også elsker jeg dyr over alt på jorden
Jeg blir fort sur på familiemedlemmer, men hører ofte at jeg er en god venn da(;
Noen mening om dette?xD
Postet 02.09.07 kl 18:31
mona oJeg er født i Tyren. Har ikke lest så mye om hva som kjennetegner dette stjernetegnet egentlig, men jeg fikk en liten bok en gang i gave om Tyren-stjernetegnet. Ifølge det som stod der, var jeg en ganske typisk Tyr faktisk:) Men nå husker jeg ikke lenger hva det stod. Kanskje du kan si noe om det, blackmolly?:-)
Jeg har ascendant i Tyren, men min Værsol skinner gjennom. Tyren er en ryddig type person, liker orden i sakene. Går nøye til verks. Sjelden "fort og gæli".
Postet 02.09.07 kl 19:43
Postet 02.09.07 kl 19:44
Haslana and fishesJeg er VÆREN:) Vet ikke helt hva som er typisk, selv om jeg hele tiden leser horoskop når jeg kommer over ett;D Jeg er kanskje en litt sjefete person, en litt leder kanskje, men jeg blir fort stresset, også elsker jeg dyr over alt på jorden:D Jeg blir fort sur på familiemedlemmer, men hører ofte at jeg er en god venn da(; Noen mening om dette?xD
En typisk Vær er en i gangsetter og pionèr. Etter å ha satt i gang et eller annet, så blir det raskt overlatt til andre, og Væren starter på et nytt prosjekt. Om Væren er en god leder, kan være både og. Liker ikke å ha feil, og kan være ganske sta.
Postet 02.09.07 kl 19:47
Postet 02.09.07 kl 20:05
PanduroJeg er en skytte, og aner egentlig ikke hva som kjennetegner en. Hva er forresten en ascendant, og hvordan kan man vite hvilken ascendant man har?:-)
Ascendant blir regnet ut etter fødested og fødselstidspunkt og dato/år naturligvis.
Skytten er rettferdig, impulsiv, snubler i egne bein noen ganger, og spesielt når syvmilsstøvlene er på. En typsik skytte elsker for øvrig hester.
Postet 02.09.07 kl 20:07
blackmolly[QUOTE=Panduro]Jeg er en skytte, og aner egentlig ikke hva som kjennetegner en. Hva er forresten en ascendant, og hvordan kan man vite hvilken ascendant man har?:-)
Skytten er rettferdig, impulsiv, snubler i egne bein noen ganger, og spesielt når syvmilsstøvlene er på. En typsik skytte elsker for øvrig hester.
Tror det stemmer ganske bra, særlig treffende var det ang. det å snuble i egne ben
Postet 02.09.07 kl 20:13
Postet 02.09.07 kl 20:17