Vet du noe om disse PC-spillene?=D

Hallo!

Jeg fikk plutselig et "kikk" etter å se etter pc-spill på cdon.com. Og jeg fant noen spill som jeg syns så morsomme ut, men jeg vet ikke om de er det. Så derfor tenkte jeg at jeg kunne spør dere her inne, om dere har prøvd de, eller vet noe om de?=D Som f.eks. om de tar mye plass på pc'en(skal ha på skoledata).

Det er disse jeg lurer på;

Hospital Tycoon
Railroad Tycoon
Hotel Tycoon
Wildlife Park 2

Liker veldig godt Rollercoaster: (har noen av disse)
Rollercoaster Tycoon 3 - Best of Atari(har denne)
Rollercoaster Tycoon 3 Deluxe Edition
Rollercoaster Tycoon 3 Wild - Best of Atari
Rollercoaster Tycoon 3 Soaked(har denne)

Okay, kansje litt ensformig, men liker masse annet og, bare var disse jeg fant akkurat nå! =D Så hvis du/dere kan noe om disse spillene hadde det vært greit!=D
Jeg blir glad for andre anbefalinger også!;p
Jeg fant ut at jeg ikke "kan" ha rollercoaster på den pc'en. Så er det noen som vet om et spill som er gøy, og ikke tar så mye plass?

Det er som sagt en skolepc, så er ikke allverdens plass til spill.
Det er en Dell Latitude D531, hvis det sier dere noe!=D Jeg har 91GB ledig plass, på den ene "disken", og 13.6GB på den andre(skal ikke legge noe på denne tror jeg, da den heter "Viktige data")... Ellers trur jeg det meste står på den siden jeg linket til?

Så er det noen anbefalinger til spill?=D
Transport Giant Gold..

Perfekt tidsfordriv.. kan vere litt slitsomt til og begynne med, og er greit og ha extern mus (ikke pad)

men sitter ofte og spiller på det jeg..
Har selfølgelig FM også.. men da hadde jeg ventet til jul når dt nye kommer (FM 08 )

er også kultog laste ned sånne GAMMLE spill.....
Første mortal combat, transport tycoon deluxe, sim city 2000.....

hehe.. sinnsykt kult og spille sånne spill..

DUKE NUKEM er en klassikker også.. funker på alle maskiner
Vet du hvor mye plass Transport Giant Gold tar? Funker den på den PC'en jeg linket til tildligere?=p Trur du det er greit å bestille den her, hvis jeg skal kjøpe den? Eller kan joe selfølgelig se i en butikk først og da!;p

Har foresten Sim city 4 og, men den funker vel ikke på den bærbare? Har den inne på denna PC'en(stasjonær)...
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap