Hva slags malle/ancistrus er dette?

Hva slags malle/ ancistrus er dette?
Bildet er dessverre tatt med et utrolig dårlig pixel-kamera:P
Du må nok laste opp bildet på en annen måte.
Under tekstfeltet du skriver i, har du en stor bolk der du kan laste opp tre bilder.
Legg inn adressen rett i linja, eller bla deg frem til den på disken\flashdisken din.
hm.....Har vist problemer med å laste opp bilde....vertfal, bilde av fisken er på profilen min...håper noen kan se hvilken fisk det er, selv med et utrolig dårlig kamera:P
Der klarte jeg det, ja:P lol...klønete jeg!
Er det dette bildet?
[External Image]

Ser ut som en gibbiceps, selv om det er meget vanskelig å si noe 100% med ett slikt bilde
Vi fikk det fram på likt

Skal du vise ett stort bilde slik det jeg gjorde her, må dette ligge på nett. Klikk på egenskaper for bildet, merk adresse, og lim inn adressen via bildeknappen når du kan skrive innlegg.
Jeg er enig med Frank, dette ser ut som en gibbiceps.

Samtidig må jeg spørre deg om avataren din, Espen. Bildet du bruker er det jeg som har tatt og har rettigheter til. Det er hentet fra min private hjemmeside og jeg kan ikke huske at jeg har gitt deg tillatelse til dette? Mulig Holger har gjort det...?

Det er en prinsippsak. Hvis folk spør må de gjerne låne bilder, men når folk forsyner seg uten å spørre blir vi provosert. Husk alltid på at fotografen eier bildet!
Syns det ser ut som en Pleco, jeg :P
Pterygoplichthys pardalis ville jeg sagt utfra bildet.

E
ok, fant dette på google jeg, tenkte ikke noe på rettigheter osv. skal fjerne det meg en gang!

Takk for svar!
Da er det 2-2 pleco\ gibbi

Fixer du ett par bilder til, gjerne mer oppe fra, blir det sikkert en annen stilling
Jeg synes også det lignet på en Pleco.. Hva slags er jeg ikke sikker på

Mvh Fredrik
Når jeg skreiv Pleco, så mente jeg altså Pterygoplichthys pardalis :P
Ligner nok mere på en Pterygoplichthys pardalis, ja. Kan jo prøve å skaffe flere bilder, men gidder ikke i dag =
Tilfeldig bekjentskap
© Torstein Flønes
Reklame for plussmedlemskap