En Levendefødere bildetråd (side 3)

Noen av mine guppyer (og 3 røde platyer)
Mazter
Mere guppy
Det var noen flotte farger du har på guppyenen dine
Takk takk Prøver å bare kjøpte et par stykker i hver farge, og kun de jeg synes er spesielt pene. Har dessverre mistet en del grunnet vannproblemer, men har fortsatt alle fargene utenom en, bare med en eller to mindre medlemmer hos noen..

(Ligger flere bilder på akvariet mitt, der tror jeg alle skal være representert)
Mazter
Takk takk :) Prøver å bare kjøpte et par stykker i hver farge, og kun de jeg synes er spesielt pene. Har dessverre mistet en del grunnet vannproblemer, men har fortsatt alle fargene utenom en, bare med en eller to mindre medlemmer hos noen.. (Ligger flere bilder på akvariet mitt, der tror jeg alle skal være representert)
hei. Ja jeg har vært å sett på akvariet ditt og jeg ble helt imponert over de nydelige guppyene. Du hadde noen fine maller der også så jeg. Jeg er veldig glad i guppy for de er så livlige. Men de er håpløse å fotografere. Du hadde fått til kjempefine bilder syns jeg.
Tusen takk og jeg har vel tatt omlag 500 bilder for så å sortere ut og klippe til det som ble bra Så det er mye som blir dårlig, trenger litt tålmodighet for å få fine bilder.

Ja, mallene er veldig pene, men mistenker de for å være veldig glad i guppy barn :P
1 time gammel guppy yngel Noe dårlig kvalitet på bildene siden den er så minimal, prøvde å forsterke det litt men. Artig er den nå uansett!
Hvor store er Guppybarna når de blir født? Nydelige bilder.. de ser så skjøre ut.
Monica Dahl
Hvor store er Guppybarna når de blir født? Nydelige bilder.. de ser så skjøre ut.


VELDIG små :P De er ikke mange millimeterene lange. Har lest at et kull gjerne er på 50 +/- yngel, men hos meg har bare 2-4 stk overlevd som jeg har sett, men regner med de fleste er på samme størrelse. Og den ene er den det er bilde av der. De er nok ganske så skjøre ja.. Og blir hos meg i alle fall lett godbit for større fisk. Men neste gang kommer det til å være et 20l kar disponibelt til de små så da håper jeg det blir flere, og da selvsagt flere bilder
Legger ut et par bilder av mine Guppy som jeg har gående i 55 litern.
Et par bilder til her av noen Guppy damer. Den gule med rød bakdel har falt i fra, egentlig synd for den hadde veldig fine farger. Den mørke er frua sjøl i karet. Og ser man på "vomma" er det vel snart yngling på gang igjen vil jeg tro.
Fine guppyer du har Ser ut som du har søsknene til mine små Hva slags kamera bruker du? Utrolig bra bilder i forhold til mitt lille, kjedelige 5mpx casio kamera.
De er nok i slekt med dine Guppyer ja
Er fra samme karene som jeg regner med du har kjøpt dine. Fikk hjem 4 stk. her om dagen, og den ene frk. tålte nok ikke den på kjenningen, men rakk å ta et par bilder først.

Bruker et Canon 300 (mener jeg at det heter), speilrefleks kamera. Som jeg kan å utnytte med 2-3% tror jeg. Men ett av 100 bilder blir sånn noalig :/
Ja den dagen jeg får råd til å kjøpe speilrefleks.... Foreløpig blir det med det jeg har. Men godt å høre at det ikke bare er jeg som må ta hundrevis av bilder for å finne de gode :P
Hei her kommer noen bilder igjen. 1: salig blanding av levendefødende. 2: 3 gule platy. 3: sverdrager i fødekaret. venter på sverdrageryngel.
Noen som likte Platy ? Her er noen av mine...
Berre lost
Erik Rune Larsen
Denne føder også levendeunger. Noen som kan navnet? Den kommer fra Mexico Mvh Erik Rune


Det er en Godeide(ekte levendefoder,navlestreng)
Blach Prince
Characodon Audax "El Toboso"?
Sammen med Lateralis er dette uten tvil de mest innteresange levendefodere.
Det er ogsaa de med den storste hjernen.Utrolig morsomt aa studere adferden deres.Les egen traad under levendefodere.
Legg gjerne ut flere bilder Erik Rune.

Jorn
Denne platyeyngelen her veit ikke helt hva den synes om å bli født, men lever fremdeles i beste velstående så jeg antar at den bare måtte få komme seg litt. Søt baby!

Min flotteste hannguppy (som aldri står i ro) og etterkommere av de aller første fiskene jeg kjøpte: "Red tuxedo platy" - som etterhvert viste seg å være sverddragere...
Her kommer et bilde av mine guppy, 2 er endlers og det er de jeg egentlig vil ha fram men de står IKKE i ro. Det andre er en gravid dalmatinermolly.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap