En Levendefødere bildetråd (side 5)

Eit bilde av mine platyer. Guppyene har eg ikkje klart å fange på bilde enda, men jobber med saken
Mazter
Litt flere.


det nederste bilde er det endlers blod i den..?
innlegg nr 67
her var mange bra bilder..

kanskje jeg skal legge inn noe av det vi har;o)
Mine snakeskinn guppyer
her er et lite bilde av noen av mine snakeskinn guppyer
Utrolig vakre guppyer som er blitt lagt ut bilde av her :O Jeg har bare svart guppy-hanner så jeg hadde helt glemt hvor fine de faktisk kan være i farger!

Hmm, nå fikk jeg ordentlig lyst til å ta bilder av mine guppyer. Har ikke gjort det siden jeg fikk dem. Får gjøre det når jeg kommer hjem
På fredag ga jeg bort 152 (!) blå guppy... Det var alle jeg hadde, unntatt 2 små. Så nå har jeg nesten ikke guppyer lenger. Deilig. Det ble litt voldsomt, men nå er det stille og rolig her igjen
De var ikke flinke nok til å spise avkommet sitt, hehe så det vokste opp altfor mange hele tiden.

Her er et bilde av en hann. Jeg synes disse helt, helt mørkeblå var de aller fineste av dem. Alle hannene mine var blå, jeg avlet dem jo selektivt, men det var altså ulike sjatteringer av blått, fra mellomblå til glitrende blå og helt ned til denne: mørk, ensfarget og herlig midnattsblå!

Skal dere ha blå guppy, henvend dere til Tender (medlem her på AF). Det var han som tok over hele guppy-kolonien min

[External Image]
GK
her er et lite bilde av noen av mine snakeskinn guppyer:)

likte de snakeskina der fin med fargerike guppyer uten alt for stort slør
To hun-platyer pluss litt yngel.
Guppyfødsel i 64 liter'n i dag
Hadde tydeligvis pågått en stund før jeg kom til unnsetning med håven, så det ble bare 7 stykker til slutt.

Her er to guppy og en seifinnemolly.
Nusseyngler
Prikkete mollyyngel, de andre er platyyngler
Jeg har et kar med endlers guppy, og det er FULLT av yngel. Det yngles hele tiden, og jeg har ikke sett at yngelen blir verken jaget eller spist. Er endlers snillere sånn sett enn venlig guppy eller?
Her var det mange flotte fisker! Legger ved noen middelmådige bilder av mine også
Bilde 1: Kulturguppy
2: Platy
3: Molly
4: girardinus metalicus yellow belly
5: blå limia
6: VF Guppy
Inaktiv bruker
Hei!

Dette var en utrolig kul tråd.. masse fine bilder her...
slenger på noen jeg også.. =D (sorry, for litt dårlige bilder)

Dette er Mine 5 mollyer =D

(på det første bildet ser du en hann og en hunn)
(andre: en hun og de samme to i bakgrunnen)
(tredje: hunnen som dere har sett før)

de to siste mollyene har jeg ikke bilde av men de er helt lik som den gule =D
Micropoecilia picta:
[External Image]

edit: cortez sverddrager fikk jeg ikke visst frem.
Inaktiv bruker
Noen flere bilder... =D

Inaktiv bruker
Flere bilder... =D
(sorry for at eg tar den samme to ganger men har lyst å ha store bilder...)

[External Image]


[External Image]


[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap