denne spiste mange av minne små ikveld

denne fisken bare blå tror det er en hann,på butikken sa de at det gikk bra rolig fisk.. viser seg at man ikke bestandig skal høre på det de sier vet jo ikke en dritt. leste om den på marit zoo den er vist agresiv spiste vel 5 av mine tetra,måtte flytte den over..
Noen som vet stemmer det er det rett ??
Det stemmer at den ikke er fredlig og selskapelig, ja. De kan også være ganske intense med artsfrender....
Hvis dette er den fisken jeg tror det er, så stemmer nok ikke vannverdiene den skal ha overens med dine tetra heller. Hvis du ikke har plass til den sammen med andre fisker den går overens med så ville jeg ha gått tilbake til butikken med den. Her har de villedet deg og bør gi deg pengene tilbake syns jeg.
Melanochromis Auratus
Dette er en Melanochromis Auratus som er en Mbunas ciklide som lever i Malawi innsjøen i øst- Afrika. Fisken en meget terriorial og kan bli ca 12 cm. Småfisk som tetra sluker den lett.
Fisken passer absolutt ikke i noe selskapsakvarium med tetra og guppy. Ville nok også ha tatt med fisken tilbake. samtidig ville jeg bedt dem som solgte den om å sette seg bedre inn i de varene dem selger.
Fisken du har fått er en M. Auratus fra Malawisjøen. Fisken er kjent for å være ganske hissig. Den kan terrorisere hele karet ditt hvis den kjeder seg. Dessuten så er det riktig som Tante Astrid skrevet: fisken lever ikke i det vannet du har til vanlig fisker.
Inaktiv bruker
Fred
denne fisken bare blå tror det er en hann,på butikken sa de at det gikk bra rolig fisk.. viser seg at man ikke bestandig skal høre på det de sier vet jo ikke en dritt. leste om den på marit zoo den er vist agresiv spiste vel 5 av mine tetra,måtte flytte den over.. Noen som vet stemmer det er det rett ??

dette er en malawi, skal gå i lag med malawi.... Alt anna kommer til å gå dårlig. Erfaringene mine med akkurat denne malawien er, flere hoer per hann og dei roer seg. Har og sebra ciklider i lag med malawi. Mange mener enn ikkje skal gjere dette, men med meg og mitt valg av malawi så tror eg det skal gå Alt annet er bare og glemme.
Tilfeldig bekjentskap
© Kim Kasnes
Reklame for plussmedlemskap