Problemer med innlogging?

Er det bare hos meg, eller er det svært ofte problemer med innloggingen (serveren) her om dagene?
Inaktiv bruker
Jeg har ikke problem med innloggingen (Er konstant pålogget)
Men jeg sliter av og til med å gå på forumsidene.. Mens f.eks kjøp/salg funker
Mener du at serveren krasjer, eller at den ikke kjenner deg igjen ved hvert besøk?
Til første; ja. Til siste; nei, ikke hos meg i alle fall
Jeg fikk også feilmelding på AF i stad, av den typen at "serveren" var enten opptatt eller ikke fikk forbindelse (husker ikke hvilken). Kom ihvertfall ikke inn her på en stund, men så brått var siden oppe igjen.
Det har vært en del mer enn vanlig akkurat i det siste.

Men påloggingen min (som bruker) fungerer, der står jeg pålogget enten til jeg logger meg helt av selv, eller til jeg lukker nettleseren.
Er krasj ja. Ok, da vet dere om det, og det er ikke her feilen ligger. Synes så tydelig at beskjeden på skjermen sa at det var ekstern feil, men ble usikekr siden ingen ser ut til å reagere på forum. Måtte selvfølgelig være meg som maste ;0)
Serveren kjræsjer hele tiden, for tiden(:p)... Det er veldig irriterende faktisk!:o
Har lagt ut melding om dette på bakrommet. Hva som er årsaken, det vet jeg ikke, og dermed heller ikke løsningen.
Men helt gunstig, det er det ikke
Hvis det er til noen hjelp, så vet jeg at f.eks. klokken 18:18 fikk jeg den server-feilmeldingen og kom ikke inn på AF (fikk ikke opp noe annet enn en hvit side).

Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap