Hva feiler det fisken min?

har nettopp køpt 2 guppyhunner og 1 hann fra en dyrebutikk igår, og de virket helt friske, men idag når jeg kom hjem etter skolen så såg jeg ikke den ene hoa, så jeg leita litt me hoven, ogg helt i et hjørnet oppe i vannflata låg/ svømte ho litt , og nå nettopp trudde jeg hun var død fordi hun er blitt hel hvit og hun sank ned mot bunnen, men plutselig svømte hun opp i vannflaten igjen. Og det skjer endel..
Kan ikke si hvorfor dette skjer, men fisken høres definnitivt døende ut. Avslutt lidelsene hennes, om hun da ikke har vandret allerede.
Slik var en guppy jeg hadde en gang også......den døde relativt fort. Hadde jeg visst det var den veie det bar, hadde jeg avlivet den tidligere.
den har dødd... Jeg skal til byen i morgen å teste vanet, om det er bra får jeg en ny fisk..
Men jeg lurer: Skal jeg ta med den døde fisken??
La-sparky
Men jeg lurer: Skal jeg ta med den døde fisken??
Om du skal ha erstattet fisken, er det noe de fleste butikker krever.
Om ikke, spiller det neppe noen rolle. Etter en del timer er det lite sjangs for å kunne se dødsårsaken, uten riktig oppbevaring av kadaveret.
faren min kjenner hun som eier butikken, bor på samem øya som hun. (2000 som bor her)

Hun sa jeg skulle ta med vannprøve i morgen for faren min sendte melding til henne.. men er usikker på om det er vits i å ta me fisken..
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap