Human avlivning

Har lagt inn annonse på at eg må selgje cichlidane mine,men ingen kjøper dei.
Eg må da vurdere å avlive dei på best mulig måte.
Fekk tidlegere hjelp fra Akvasia i Trondheim,når det gjaldt oscarene mine.Dei var 30cm store da eg måtte avlive dei.Det eg gjer er å koke vann,og når det fosskokar slepp eg fiskane fort oppi.Fekk vite at det var den beste måten,og at etterpå måtte eg ha dei i våtorganisk avfall.
Er det andre måter,eller kan eg bruke denne måten?
Du kan bruke den metoden på neontetra og andre små fisker.

Større fisker vil lide før de dør ved koking. Kutte/klippe av hodet er feks mye bedre.
Kva er den rette måten
eg treng svar på dette om noken kan da...........eg veit at det er grusomt gjort uansett,men kva gjer eg da når ingen kjøper fiskane mine.
Kan du ikke høre om du kan levere de til en butikk da, kankje du får litt for de også, en liten boks med fôr el. Er jo verdt et forsøk
det haster
Eg klarar ikjje å stå og halde dei,og så kutte dei under strupen.....nei,huff.
det haster
har prøvd,men dei tek ikjje så store fiskar
Kjenner du ikke en som liker å fiske og er vant med å avlive fisk, som kan komme og hjelpe deg?
det haster
kan ikkje noken kjøpe dei av meg da,så får dei leve.
Inaktiv bruker
Prøve å gi dem bort kanskje?
human avlivning
Har 3 katter som hadde likt dei,men gløym det ,kattane får dei ikkje.Nei,eg liker ikkje slike ting eg
trur ingen vil ha dei,uansett.
men kan jo prøve det.Takk for tipsa.
Hva med en annonse under "Gis bort"?
Evt sjekket "Ønskes kjøpt"? Hvis du må avlive så kapp hodet av med kniv eller saks, eller slå den i hodet med en hammer hvis du synes det er mindre fælt.
Fisk som er små (under 5cm) kan avlives med kokende vann, eller ett kakk i hue.
Fisk mellom 5 og 10cm, klipp hodet av med saks, etter ett godt kakk i hue.
Større fisk: kakk hardt i hue, skill hodet fra kroppen med en kvass kniv.

Å koke 30cm fisk ihjel, vil resultere i at fiskene lever noen sekunder i det kokende vannet. Neppe særlig kjekt...
Hmmm... Jeg leste annonsene dine, og denne tråden her. Og jeg må vel egentlig si at jeg ble litt "øvegidde", som vi sier heromkring...

Håper inderlig du får gitt bort ciklidene dine! Merkelig at ingen skulle kunne ta imot dem når de endatil er gratis. Litt svakt av den butikken din, synes jeg.

Men for å si det rett ut så virker planleggingen din helt på trynet...! Jeg trodde JEG var altfor spontan, jeg... Men du er tydeligvis enda verre - for du må vel innrømme at det går litt over stokk og stein når du vil avlive fisk (som du til og med har betalt tusenvis av kroner for) fordi du ikke får avhendet dem akkurat i kveld...?

Som sagt: Jeg håper fiskene får et bra hjem. Men jeg håper du planlegger LITT bedre neste gang du vil skifte ut besetningen!
human avlivning
Nei,eg er ikkje spontan.Desse fiskane måtte eg ta over for ein kamerat,som faktisk ER Spontan ,Eg har i ein lengre periode planlagt med Sogndal akvarie klubb,ein nyinnredning av akvariet mitt..og da var ikkje desse komt i mitt enda.Kva gjer ein da når kameraten står på døra kl.21 ein kveld,med ei bøtte med 5 store cichlider,og ber om hjelp?.........Ja,kva gjer ein ikkje for venner,spør no eg da.?
Og etter det ,så har eg spurt rundt om andre kan ta dei,men det er ikkje berre å ta imot så store fiskar...ein må ha stort nok akvarium,og eit innkjørt akvarium.
Så fekk eg beskjed om å legge inn annonser her.....ja,og det har eg gjort,som du ser.
Så spontan,det er eg ikkje...men snill ja.
Og det er kameraten min som seier at han har betalt tusenvis av kr for dei to største.Eg har berre vore snill og hjelpt han eg da.....Som no visar seg å bli eit problem for meg.
Ok, det forandrer saken - da er det en annen som må skjerpe seg

Lykke til med å bli kvitt fiskene, og lykke til med de nye!
Håpar på hjelp fra folk med akvarium store nok,som kan ta imot dei.
Ja,som overskrifta seier så vil eg jo ikkje avvlive fiskane.Men eg ventar på nye fiskar som er bestillt,gjennom Sogndal Akvarie klubb,,lenge før desse kom til meg.Før sommer ferien faktisk.Men håpar at da er noken her på akvaforum som har ,og kan gi desse eit trygt og godt liv videre.Takk,for at du gir meg gode råd,for sjølv om eg har hatt akvarium i 14 år...og meire til så er det ingen som blir akvaristar over natta.Og eg er ingen person som skaffar meg fisk over natta,og tek livet av dei dagen etter som Leifur tyda her innpå.Eg har drevet mitt eiget Akvarie Firma i 2 år,som eg la ned i sommer p.g.a at bygda her er for liten til å drive det noke stort.Eg er utdanna detaljist innanfor aquascaping,og ynskte å drive med det,men vestlandet er stort,men markedet er lite.Så derfor la eg ned firmaet i sommer.Firmaet heitte faktisk Aqua Green.
Leifur
Ja det er greit,men ikkje døm personar før du har snakka meir med dei er du snill.For eg er ingen fiskemorder.Eg elskar å drive med dei,og har altid hatt fiskar rundt meg.Om det har vore ein gullfiskebolle,eller mitt første akvarium som 9åring,så veit eg kva det dreier seg om her.Eg kan reise på fisketur..,som far min seier,men du får meg Aldri til å ta livet av den fisken.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap