Prosjekt tråder

Ser mange har forskjellige proskjekt tråder gående her, burde ikke slike tråder vært under "personlige" til hver enkelt medlem som evt har et prosjekt de vil skrive om? Noen har jo det også, men.....
Siden denne muligheten er lagt inn lenge etter at mange tråder er opprettet, må dette legges inn av admin manuelt. Det er ikke lett å ha oversikt over alle tråder, og de som har en tråd de vil ha lagt inn som personlig akvarietråd, må nesten be om dette selv

Kan ikke si at jeg har lagt merke til typiske "personlige akvarietråder" som er opprettet etter at denne underkategorien så dagslyset
Jeg har en tråd gående om mitt personlige oppdrett, men den handler jo om oppdrett. Så da er det naturlig å legge den under netopp oppdrett.
Jeg tenker også mer generellt, skal en skrive om et prosjekt, eller et eller annet som vedrører en selv, er det fint om di starter en slik personlig tråd. i stede for under en kategori i forumet.

Er jeg på vidda nå? :o)
Jeg synes det er bedre at slike tråder ligger under det underforum de nærmest hører hjemme i og med en tittel som sier hva det dreier seg om, enn at alt havner i en felles kategori under presonlige akvarietråder med bare trådstarters navn som overskrift. Det synes jeg blir uoversiktlig.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap