Fish'n Flush

Noen som har en formening om Fish'n Flush?

Ikke store greiene, ca 10L.
Det var kult, men kanskje litt upraktisk da. Du kan jo ikke se på de når du driter, så hva er vitsen da?
Det sier du som er mann! Vi kvinnfolk blir jo sittende med ryggen til absolutt hele tiden! Det er jo en myte om at vi har øyne i nakken, men det får da være måte på om folk virkelig tror på den myten ;P

For ikke å snakke om når småtten skal lære seg å sitte fint på do... H*n kommer jo til å bli sittende feil vei... :o
Det er utrolig hva folk finner på!
Den der ville ikke jeg hatt!
Tenk deg at du sitter på do for å gjøre ditt daglige arbeide, og så er det noe som stirrer deg sultent i ryggen.
Var jeg ikke paranoid fra før, så ville jeg blitt det med et slikt toalett.
Et must for alle normale folk :P
Ja. Vet ikke helt hva jeg skal si,men pent var det ikke. Er det et sted jeg ikke vil ha fisk så er det bak ryggen når jeg sitter på do.

Jeg vil kanskje si at man da har litt spesiell smak.

Mvh Linka
Går da fint å sitte med magen/utstyret mot tanken også. Bare fordi dere ikke har prøvd så betyr det ikke at det ikke går.
Vil fiskene få vannbytte hver gang man spyler ned? Det lurer jeg på..
Ser på bilde at de har brukt den som terrarium med en grønn anole inni.
Hva med en tarantell, skorpion, siriser, tusenben eller andre insekter.
Finn Falkenhaug
Ser på bilde at de har brukt den som terrarium med en grønn anole inni. Hva med en tarantell, skorpion, siriser, tusenben eller andre insekter.

Fyttigrøss, sier jeg da! Liker ikke kravlekryp i utgangspunktet, og så skal de sitte der bak ryggen min mens jeg er på do. Røssihold!

Elin Pedersen
Vil fiskene få vannbytte hver gang man spyler ned? Det lurer jeg på..

Selve karet er på en måte bendet rundt den egentlige vanntanken... Altså ikke mye vann å røre seg i for fiskene...

Så dere forresten at man kan potte reinsdyr oppi? :P
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap