Er du sexy? (side 3)

Ja, hvor blir det av mannfolka? Er de så populære at de ikke trenger markedsføring? Hva sier egentlig det om damene? :o
Aggi
Hvis man glemmer å lese overskriftene, så kan man jammen bli imponert... Og så en krone, da gitt... Jammen er det ikke rart at jeg føler meg oversett... [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/13248_080110203440_2.jpg[/IMG]

6000 polske damer for kun 1krone! Nå må man vel bare slå til
Man bør bokstavelig talt være stor-kar for å få plass til så mange... :o
Hmmm.... Nå ble jeg litt satt ut....igjen...

Skal jeg ta fram ullgarn, eller fiskegarn? Skal jeg strikke en fisk, eller hva?

[External Image]
Er det akvarie-fisk de mener vi skal lage mat av siden annonsen står her?
Shiramor
Er det akvarie-fisk de mener vi skal lage mat av siden annonsen står her?
Man kan jo lure...
Skulle tro at Google satt og hørte på oss...

Lurer på hvilke eksperter det er snakk om, egentlig...?

[External Image]
.......øøøøøøhhmmmm.......
...Er det ikke slik at Google-reklamen er plassert der på bakgrunn av hvor du har surfet og hva du har klikket på tidligere.....? Hvor har så Aggi surfet som klarer å få opp alt dette...?


(Jeg ville ikke postet det dersom det dukket opp noe annet enn Google-reklame for akvarie-relaterte sider/varer)
Nå må jeg klø meg litt i hodet... Jeg som bare surfer på akvaforum....? Ja, og så en liten smule på facebook, da.... Men synes ikke at facebook er så sexy, akkurat... Enkelte av folkene der inne, derimot...
Jeg vet jeg er sexy jeg, dypt inni der et sted. Så lenge typen liker meg er jeg fornøyd
Er det meg som ser syner?
-Eller er det google som erter meg?

[External Image]
Blir bedre når man fjerner overskrift og putter de litt sammen syns jeg
[External Image]
bra jeg ikke satt å spiste mens jeg leste dette.
da hadde jeg blitt kvalt.
og da måtte det kommet opp en anonse på lik kister
Leste den ene siden så ser eg oppe der de er så står det: Derfor elsker gutta Tone :P og Sugen på ny kjæreste ^^
Javel? Kanskje vi kan henvende til 1881 neste gang noen spør hvorfor doffen daua?
Så en tidi no, BUE SPORT.NO.
Bra til avliving av fisk det der ^^
Nå igjen?
Jeg har et klart bilde av meg selv allerede... (legger det ikke ut her, nei... ) ;D

Hvordan de klarer å skaffe det klare bildet, bekymrer meg litt... ;P

[External Image]
Ulp! Hva har jeg gjort? Plutselig får jeg bare enn masse geriatrisk spam fra google. Visst har jeg kanskje tapt meg litt i det siste, men ikke mye vel? :O
[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap