Er du sexy? (side 4)

hehe :P Ny en
Treff Jenter I kveld
Søk Kjærligheten eller Nye venner Gratis Medlemskap!
www.E-kontakt.noDamer


Russiske Jenter søker etter Norske Menn - Gratis Medlemskap!
www.eastcupid.com
har sagt jeg ville lage en tråd med single akvarister
Hæ? Jeg hørte ikke....[External Image]
Godt at noen fine damer er på sukker, og ikke på slankekur:

[External Image]


[External Image]


[External Image]
Denne var råbra, klarte nesten ikke å slutte å le..

Har vel omtrent denne B profilen jeg og gitt. Men så lenge man har barn som synes en er vakker så rekker det langt
Ja, særlig når de sier: Åh mamma! Jeg skal bli akkurat så fin og feit som deg! Da er de sjarmerende, altså... ;D
åja særlig da..

Min sønn på sju år han er kjempeflink til å gi komplimenter. Han sier stadig vekk at jeg er fin eller pen hvis jeg har pyntet meg.
Datteren min på ni er også veldig grei sånn.
Det var litt værre når de var små og jeg skulle være grei å synge nattasanger for dem. Jenny sa da; mamma du er veldig flink til å synge, men du kan godt slutte nå..
bare vent til dere skal ha konfirmasjon dere.
da tipper je dere får lite hjelp
Eh?
Portal blondine? Hva i allverden betyr det? Blondine med portal, eller? :O

-Gjør døren høy, gjør portalen vid... Slipp blondinene løs, det er sommertid...

Men i alledager!!! Det virker som om det hentydes at det bare er blondiner som kan elske... -Hvor feil er vel det? :O

[External Image]
Steffen_93
hehe :P Ny en [B]Treff Jenter I kveld Søk Kjærligheten eller Nye venner Gratis Medlemskap! www.E-kontakt.noDamer[/B] [B]Russiske Jenter søker etter Norske Menn - Gratis Medlemskap! www.eastcupid.com[/B]

www.beastupid.com hadde vært mye morsommere
oh, yeah! Jeg er sexy!

haha...
Undervannstjenester
Den gangen jeg har så stort kar at jeg trenger hjelp fra disse, da skal jeg skaffe meg delfiner=)
Hehehe
Merkelig at de blander inn ROV og oppdrett liksom...

Hva er det oppdrett på? Dykkere, eller entrepenører? Kanskje begge deler...

-Ah, jeg gleder meg til jeg får meg et riktig stort kar... Da vil jeg også ha oppdrett på dykkere og entrepenører... Da kan jeg selge yngel til dere...

-Eller er det det som blir regnet som ROV... Blir litt forvirret her... :S
[External Image]
Aggi
Merkelig at de blander inn ROV og oppdrett liksom... Hva er det oppdrett på? Dykkere, eller entrepenører? Kanskje begge deler... -Ah, jeg gleder meg til jeg får meg et riktig stort kar... Da vil jeg også ha oppdrett på dykkere og entrepenører... Da kan jeg selge yngel til dere... -Eller er det [B]det [/B]som blir regnet som ROV... Blir litt forvirret her... :S :D [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/18845_206442_1.jpg[/IMG]


Hvor mye tror du dykkeryngel er verd, da?:P
Det vet jeg ikke... Men hvis man klarer å få fram hybrider av dykkere og entrepenører, så er jeg overbevist om at de er verdt minst 500000 i året... ;D
Aggi
Det vet jeg ikke... Men hvis man klarer å få fram hybrider av dykkere og entrepenører, så er jeg overbevist om at de er verdt minst 500000 i året... ;D


Men da kan man ENDELIG leve av akvaristikken
Aggi
:D


Jeg skal lære mine triks, og starte min egen dyrehage=)
Tilfeldig bekjentskap
© m
Reklame for plussmedlemskap