Er du sexy? (side 8)

Kjetilv
He he, jeg er jo ikke bergenser heller :P

Den skjønte jeg ikke... Har dere ikke politi i porsgrunn? :O
Hehe, bare litt intern antibergenserhumor :P
og så var jo lommemannen på besøk i svømmehallene her jeg bor.. huff, gærning..
Og politiet her er nedlagt og flytta til nabokommunen for å gi oss bedre service
Nå er vi heldigvis mange som hverken kjenner, eller er slik som lommemannen...

Hørte et par unger som diskuterte hvem lommemannen var, og de konkluderte med at han var en mann som var så liten at hele ham fikk plass i en lomme. Akkurat som teskjekjerringa...
Bra at barn er litt naive noen ganger ja

Men nå er det nattatid for meg. Sov godt
Hahaha... Denne her var bare så dum, at jeg syntes den passet her.
Tenk, de har begynt å selge mennesker på netthandelen.
Og så med en liste på hva man kan bruke ham til...Hahaha
Aggi
Hahaha... Denne her var bare så dum, at jeg syntes den passet her. [URLBLOCK1] Og så med en liste på hva man kan bruke ham til...Hahaha :D

Genial, he he
Jeg lurer litt på... Tester man for eggløsning først, og desinfiserer etterpå, eller???

Kan clearblue brukes på eggleggende fisk som f.eks coryer? ;P

[External Image]
Bad og hus renov. Oslo
Polske arbeidere med norsk erfaring Gode referanser og lave priser.

står annonse oppe på denne siden, norsk erfaring? erfaring med norske? er det evt den norsken som har skrevet de gode referansene, da er det kanskje verd det siden det er lave priser og kanskje de vil ha litt mer norsk erfaring
sunikol
Bad og hus renov. Oslo Polske arbeidere med norsk erfaring Gode referanser og lave priser. står annonse oppe på denne siden, norsk erfaring? erfaring med norske? er det evt den norsken som har skrevet de gode referansene, da er det kanskje verd det siden det er lave priser og kanskje de vil ha litt mer norsk erfaring :)
Hva med "Norsk ærfaren kvinne søker billig polakk som kan bygge hus. Gjerne en som har evnen til å arbeide med silicon"? Skal man først ha seg en kar, så må man jo ha en som kan bygge hus og sette sammen et kar... :O
Aggi
Hva med "[I]Norsk ærfaren kvinne søker billig polakk som kan bygge hus. Gjerne en som har evnen til å arbeide med silicon[/I]"? :D Skal man først ha seg en kar, så må man jo ha en som kan bygge hus [B]og [/B]sette sammen et kar... :O

Spørs hvor han må ha erfaringen med silikonen fra da :P Om det er huset eller noe annet det skal brukes på :P
Kjetilv
[QUOTE=Aggi] en som kan bygge hus [B]og [/B]sette sammen et kar... :O

Spørs hvor han må ha erfaringen med silikonen fra da :P Om det er huset eller noe annet det skal brukes på :P
Sier ikke det seg selv her på akvaforum?
Aggi
[QUOTE=Kjetilv][QUOTE=Aggi] en som kan bygge hus [B]og [/B]sette sammen et kar... :O

Spørs hvor han må ha erfaringen med silikonen fra da :P Om det er huset eller noe annet det skal brukes på :P
Sier ikke det seg selv her på akvaforum?
Tja, med den utstrakte kofferthumoren og høye kvinneandelen på forumet her så gjør det vel ikke det nei :P
kofferten ja.. Hmm vannbasert funker som regel bedre.. hehe

Neida, er mer enn nok av slankeprogrammer på tv. Trenger ikke google til å dømme meg også.
date polske håndtverkere
Er det ikke i Trondheim de rakka ned på en stor østeuropeisk prostitusjonsring for noen år sia? De sa jo ikke noe om hva slags håndverk..

Forresten, de reklamene der kommer basert på hva slags andre sider dere har vært innom, så når dere får sånne litt mer tvilsomme er det fordi dere har vært innom tvilsomme sider Hos meg får jeg bare akvariebøker av en eller annen grunn
Kjetilv
Forresten, de reklamene der kommer basert på hva slags andre sider dere har vært innom, så når dere får sånne litt mer tvilsomme er det fordi dere har vært innom tvilsomme sider ;) Hos meg får jeg bare akvariebøker av en eller annen grunn

Helt sikkert. Jeg må se å slutte å bruke facebook, sånn at jeg slipper å få lugubre annonser på pc'n...
Oppdaget en applikasjon i facebook der man kan lage snømenn... Hihihi...
[External Image]
Inaktiv bruker
hahahahahaha laterkrempe =;-D
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap