Hvilken butikk er din favoritt? (side 3)

# Pris
- Prisene er vel midt på treet. Har sett billigere, men helt greie priser.
# Hjelpen du får av betjeningen
- Her fikk jeg super hjelp. Han som jobber i fiskeavdelingen er topp på service og kan mye. Kan ikke skryte nok av kundeservicen.
# Intrykk av butikken
- Butikken er flott og utrolig ryddig. Ble skikkelig imponert over hvor rent og ryddig det var i karene. Og de var dekorert med steiner og planter så de var utrolig delikate. Ellers var det ikke noen døde fisker som jeg så og rutene til alle karene var uten merker. Butikken er også oversiktlig og pen. Og stor.
# Utvalg
- Syntes utvalget i denne butikken var veldig bra. Fant et stort utvalg av fisk fra alle steder i verden. Plantre mankerte det heller ikke på. Det var også mye snegler å velge mellom. Mange flotte akvarier til salgs.Produkter til fisk og utstyr/steiner/grener var det flust av.
# Poeng
- Må gi denne butikken en 10`er selv om prisene ikke kan slå nettbutikkene. Det hadde jeg heller ikke forventet av en dyrebutikk, men utvalget av fisk gjør at jeg og flere i akvarieklubben kommer til å dra hit og handle oftere.
I vestfold syntes jeg at Vilmark og Fritiseffekter i Larvik (Bommestad) - har de beste prisene på fisker og det beste utvalget på fisker. Prisene er opptil halvparten av det som Jan Holt Akvarium i Oslo tar. Ærlig betjening som indrømmer mangel på kunskap de gangene det skjer. Flotte lokaler med rene og pene kar!

Poeng 9/10

Krizoo i stokke er god på utstyr - men mangelfull på utvalg av fisker til tider. Meget hyggelig og kunnskapsrik innehaver. Ikke så flotte lokaler, men god plass. Mye "brush" alger i alle kar - men det er det også hos Jan Holt Akvarium (..en fin buutikk det da - bare prisene som trekker den ned).

Poeng 6/10



Tilfeldig bekjentskap
© E. Pedersen
Reklame for plussmedlemskap