Moss Akvarieklubb, storauksjon 18 november

Innlevering fra klokken 10:00 - 11:30
Innleveringer etter dette blir samlet opp og solgt på slutten.

Gå inn på www.mossak.org for mer informasjon.
Selgernummer bestilles på kontakt@mossak.org fra og med 20 September

Mvh
Styret
Moss Akvarieklubb
Storauksjon 18 november 2007 Moss Akvarieklubb
Det nærmer seg og jeg legger inn litt mer utfyllende info:

Den 18. November 2007 braker det løs igjen med storauksjon - Østfolds største akvarie-begivenhet.?Sted : Verket skole, Osloveien 25, 1534 MOSS gymsalen.

Innlevering av objekter 9:30 - 11:30 Start 12:00

Objekter som kommer etter 11:30 vil bli samlet og tatt til slutt. Sjansene for en god pris blir dermed mindre. ?

Vi inviterer alle, uavhengig om man er medlem i en klubb eller ikke, til å komme for å selge/kjøpe objekter til hyggelige priser. Det er gratis adgang og det er gratis å kjøpe. Moss Akvarieklubb tar 20% av salgssummen. Resten går til selger. Dahls Dyrerike er vår hovedsponsor.?

På auksjonen vil akvariefisk, planter, bøker og utstyr gå under hammeren. Reptiler og andre dyr som ikke er lovlig her i Norge, har ikke noe på auksjonen å gjøre. Auksjonariuser er Thor og Ole fra Dahls Dyrerike og Jan Rune Røed fra saltvannsforum.?

Det blir kiosk og loddsalg med mange spennende premier. Dahls Dyrerike vil holde stand inne i lokalet. Her vil det være salg av akvarieutstyr. ?Vi håper så mange som mulig setter av 18 November 2007 og tar seg en tur til Verket skole.?

I år kommer det også saltvannsfisk og utstyr på auksjonen. Mer info og bestilling av selgernummer finner du på www.mossak.org

Mvh?Styret i Moss akvarieklubb
Gleder oss til dette. Blir sikkert mange godbiter å få kjøpt der.

Mvh Linka
Det tror jeg det blir. Vi har fått inn mange forhåndsbestilte selgernummer.

Ryktet går også om at vi i år får høytaleranlegg. I tillegg kommer vi til å vise fram fiskene i akvarier, ikke bare sette de på ett bord. Dvs at publikum får ikke løftet og ristet på fisken. Mindre stresset fisk og da er jeg fornøyd!! Det kommer også saltvannsfisk på denne auksjonen og det er gøy. Det kommer også et saltvannsakvarium og mange svensker. Det kan bare bli gøy!

Håper mange tar seg turen. jeg har også hørt rykter om at det blir god mat i kiosken i år... hjemmelaget lapskaus! Nammenam
Tilfeldig bekjentskap
© amr
Reklame for plussmedlemskap