Problemer med å se bildene i større format

Når noen har lagt bilder ved innlegg i forumet (sånn at de ligger max tre stykker på siden av innlegget), skal man kunne klikke på dem for å få dem opp i større format.
Den siste uka har jeg ofte fått problemer med dette. Når jeg klikker på bildene står det bare "Feil på siden" nederst i Explorer'n.
Kvifor? Er det problemer med forumet, min Explorer eller MEG??? (Paranoid, ja
Plussmedlem
Hei Det kan vel umogleg vera deg det er feil med!?

Men spørs om nettlesaren din er frisk. Kan du sjekke kva versjon du brukar og kopiere og poste det som står i den feilmeldinga når du dobbelklikkar på ikonet i statusbaren der det står "feil på siden".
Eg har sjekka både i MSIE6 og MSIE7, og får ingen feilmeldingar.
Er det kanskje i spesifikke trådar? Eller er det generelt på alle innlegg med bilde?
At nettlesaren min er sjuk, skal du få meg til å tru. Det er nemleg ikkje EG som er IT-konsulenten her i huset! ;D
Sjøvsagt, no som eg verkeleg prøver å FINNE nokre bilder som eg ikkje får opna, så fungerar alt som det skal. Slik er det jo alltid! :P
-Men eg skal hugse å finne feilmeldinga neste gong problemet dukkar opp.
Det er IKKJE i alle tråder, i alle fall.
Eg er lei for bryderiet, Holger! (De er jo så snille som driv Akvaforum!)
Oi, no fekk eg det til!
Her er feilmeldinga:

Problemer med Web-siden kan hindre at den vises eller fungerer på riktig måte. Du kan vise dene meldingen senere ved å dobbeltklikke advarselikonet som vises på statuslinjen.
(boks)Vis alltid denne meldingen når en side inneholder feil.
(OK) (Skjul detaljer )
(I en ramme
Linje: 27
Tegn: 1807
Feil: Uavsluttet strengkonstant
Kode: 0
URL-adresse: http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1003&thread_id=11376&sr=1&msr=11
(Neste
Linje: 1417
Tegn: 1
Feil: Forventet et objekt
Kode: 0
URL-adresse: http://akvaforum.no/forum.cfm?forum_id=1003&thread_id=11376&sr=1&msr=11

(Hadde litt problemer med å få kopiert teksten frå feilmeldinga, så eg måtte rett og slett skrive den inn her) Skjønar du noko av dette er du god!
Hvis "aktiv skripting" er deaktivert i nettleseren så virker ikke bildene hos meg. Med det på så er det ok.
Plussmedlem
Takke for bryderiet er det jo eg som skal gjera!
Det er jo ikkje meininga at folk skal oppleve feil her. Du har gjort ein bra innsats med å kopiere feilmeldinga - som faktisk ikkje er gresk for meg, men som likevel ikkje hjelper stort.

Diverre greier eg ikkje gjenskape feilen uansett kva eg gjer... :-P

Eg vil gjerne høyra om det dersom fleire ikkje får opna bilete som er lagt ved innlegg i denne tråden.

Dersom det ikkje er fleire, så er det lite eg kan gjera, Gulli. Du kan eventuelt sjekke at du har ein oppdatert versjon av MSIE - eller gjera som fleire og fleire av oss: Installere og bruke Firefox i staden
Jeg har ikke problemer med å åpne bilder i den tråden (med Safari på Mac).
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap