Oslo Torsdag 4/10

Som vanlig blir det medlemsmøte den første torsdagen i mnd, denne gangen torsdag 4/10.

Vi gledet oss over fremmøtet forrige gang. Det er ikke værst med 40 personer på første møtet etter sommeren.

Mange av de faste traverne var kanskje på den siste båtturen for sesongen, eller de var og stengte sommerhytta, kanskje? Vi håper å se alle dere på kommende møte.

Auksjonen var preget av planter slik den gjerne er etter sommeren, men det var også noen fisk. Jeg synes å huske neontetra, apistograma og siamesiske algeetere?

Regner med at det blir langt flere fisk på dette møtet, og ikke noe mindre planter enn forrige, så det kommer nok til å svinges klubber på dene auksjonen også.

Hjertelig velkommen alle sammen!

Bildet er ett av de som ble vist på foredraget på forrige klubbmøte.
Jeg var der for første gang forrige gang=) Det var utrolig gøy, og denne gangen skal jeg ta med noe selv, og ikke minst, bli medlem i klubben.. Hvis noen vil vite på forhånd tar jeg med meg, palettciklider, sebraciklider, og kanskje noen cory'er... Vi får se...

*Glede seg*
Vi gleder oss over veksten. Det er meldt inn 4 nye medlemmer siden forrige møte, og da blir det fem med deg, Freddy!

Ta med en hundrings til bussturen som kommer snart, så vil du bli bedre kjent med resten av gjengen også. Det er utrolig hvor mye lettere ting flyter når man sitter fast i en buss

Håper det kommer mange på neste møte, for jeg har og tenkt å ta med litt snop til auksjonen.

Noen siamesiske algeetere og litt annet snop står på min liste i tillegg til at jeg får røske ut noen planter...

Neste møte har tema "lette og vanskelige spørsmål fra salen". Som møteleder håper jeg (og regner med) at det kommer endel ringrever som kan svare på de sistnevnte...

vennlig som vanlig,

PC

Ps: legger ved et bilde til fra forrige måneds foredrag.... man må ha utvikling, vettu...
Koslig og få svar fra deg Pc!!

Jeg kommer og tar vel med meg 3 stk tror jeg, også skal jeg som sagt melde meg inn, og kanskje jeg blir med på denne bussturen også:d Ville vært veldig morro iallefall=)

vi snakkes

Mvh Andreas
Det gleder meg å høre at du trivdes. Vi skal gjøre vårt ytterste for at alle skal fortsette med det...

Dette møtet blir det skikkelig auksjon, og istedet for foredraget skal vi ha lette og vanskelige spørsmål fra salen. Det er mange nye medlemmer som trengertid på å bli kjent med folk, så vi skal sette av tid til det også.

Loddtrekning med mnds fisk og planter er foreløpig ikke bestemt, så det er lov å komme med forslag... Budsjettet er ca 300 kroner.

PC
Det blir også en av Jim's konkurranser med masse premier på dette møtet.

For dem som ikke kjenner disse konkurransene, så er det like greit å sette seg inn i litt fotball, bordhockey og geografi som i latinske fiskenavn...

PC
tidligere? torsdag 4/10
Det vil være endel som skal registrere seg for busstur 27 september, og til symposiumet 24-25 november. Det er ingen ulempe om de som vet de skal melde seg på disse kommer 10 minutter eller emr før 1900 slik at det ikke blir kaos senere i møtet/pausene.

PC
Da er fiskene pakket og klare. Vi sees.
Vent litt ikke stikk pc hehe. Tenkte jeg skulle ta med fisk, men vil de klare seg hvis jeg drar klokken 5? Blir det ikke litt mye, når de eventuelt ikke komnmer i vann før 10-11 tiden? Og hva pakker du dem i? Vanlig fiskepose bare?
Så lenge det er mye luft i posene tåler de fint en flytur fra asia til alta, via amsterdam, så det går nok bra.

PC
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap