Cory lek?

Jeg flyttet mine 4 stk Sterbai fra 325 literen til 180 literen i går. De har vært på bunn, rolige og fine, men i kveld svømmer de opp og ned, hit og dit hele tiden!
Er dette en slags lek? De har aldri gjort slik i 325 literen
Bettina
Jeg flyttet mine 4 stk Sterbai fra 325 literen til 180 literen i går. De har vært på bunn, rolige og fine, men i kveld svømmer de opp og ned, hit og dit hele tiden! Er dette en slags lek? De har aldri gjort slik i 325 literen
Tipper det blir egg snart da ja :0)
Plussmedlem
Mine nylig ankomne c. metae som for tiden går for seg selv var veldig aktive "oppetter" glasset i går kveld. I dag så teller jeg mange egg
De går i en 180 l med 2 ganske store Pelvicachromis sacrimontis, en pallett art, så disse spiser vel kanskje eggene?
Tone: Jeg postet dette i forumet maller, hvorfor endret da?


I dag har sterbai'ene vært rolige, men nå igjen har de begynnt å svømme opp ned hit dit. Har ikke oppdaget noe egg heller, men hvis det er fare for at disse kan bli spist, kan vel pelvicachromis sacrimontis være synderen......
typen min har en god flokk med coryer, igår fikk han noen gjennomsiktige egg på glassruten, er dette egg?=)
Bettina
Tone: Jeg postet dette i forumet maller, hvorfor endret da?


Ikke for å svare for Tone, men jeg tror det er pga oppdrett.
Mange har lyst på oppdrett på coryer, og da er det lettere for andre å finne tråder om tema i rett forum.
Ja, det passer i malleforumet og.. men mest i oppdrett
Tilfeldig bekjentskap
© Sølvi Gullaksen
Reklame for plussmedlemskap