Er disse oscarene syke?
La merke til at oscarene mine har fått noe hvit belegg lignende greier på finnene og litt på kroppen. Er litt urolig for dette. Det er kun på de som har fått nappet finnene sinne litt. Har 2 sebra cilider med egg som er litt hissige for tia ser du :P Men legger med noen bilder før og etter så dere kan se.
På den store er det mest mellom øynene og på de små er det på halen.
På den store er det mest mellom øynene og på de små er det på halen.
Postet 01.10.07 kl 20:25
Endret: 01.10.07 kl 21:14
Postet 01.10.07 kl 20:31
Postet 01.10.07 kl 21:38
Postet 01.10.07 kl 23:20
Ok skal gjøre dette. Kan hvertfall ikke skade. Synst bare at det er litt rart at det kun er på 3 av 4 oscarer, og at ingen av de andre fiskene i karret viser tegn til symtomer. Det de 3 oscarene har til felles er at de har fått litt bank av sebra ciklidene mine. Jeg trodde selv det kunne være fløyelssyke, men har aldri hatt andre sykdommer enn hvit prikk. Så det er litt vanskelig å identifisere for meg.
Oscarene mine puster ganske fort også i forhold til hva oscaren til en kompis av meg gjør. Denne har da også pådratt seg en god del skader og sår etter kamper med sebra ciklider så kansje det kan være en grunn til at den puster tregt.
Vet noen om noen sider som viser bilder av fisk med forskjellige sykdomer ?
Oscarene mine puster ganske fort også i forhold til hva oscaren til en kompis av meg gjør. Denne har da også pådratt seg en god del skader og sår etter kamper med sebra ciklider så kansje det kan være en grunn til at den puster tregt.
Vet noen om noen sider som viser bilder av fisk med forskjellige sykdomer ?
Postet 01.10.07 kl 23:42
Postet 02.10.07 kl 00:02
Postet 02.10.07 kl 17:40
Postet 02.10.07 kl 19:58
Postet 02.10.07 kl 23:10