Javamose.. (med bilder)

Lurer på hva dere tror/syns om hvordan jeg festet javamosen og om jeg gjorde det riktig? Vil også ha meninger om plantene osv Må bare nevne at det er en del alger der nå, men jobber med saken :P
Dette blir kjempebra når mosen vokser seg til! Ser du har festet den med netting av noe slag. Hva slags netting er det? Dette har aldri jeg prøvd, jeg har bare brukt strikk eller dyttet den inn i sprekker i røttene, men ser jo veldig smart ut. Spesielt på steinen som er såpass glatt at den kan ha vanskeligheter med å feste seg. Håper du kommer med flere bilder når mosen har vokst litt
Har festet det med en slik skrubb man bruker til å vaske kroppen med, kjøpte min på h&m Kommer sikkert Men hva med beplantningen? Behøver jeg flere planter?
Virkeleg flott... Send flere bilder ettersom det vokser til!
Elise Stokke
Har festet det med en slik skrubb man bruker til å vaske kroppen med, kjøpte min på h&m :) Kommer sikkert Men hva med beplantningen? Behøver jeg flere planter?


Foreløpig ville jeg avventet litt til de plantene du har, starter å vokse. Ser du har noen stengelplanter, og når disse når vannoverflata kan du beskjære dem og plante toppen på nytt. Da får du dobbelt så mange

Det er greiest å ha stengelplanter bak, siden de lett blir lange og stenger for utsikten . . eh . . innsikten hvis de står foran.

Først når plantene har vokst litt finner du ut om du likevel trenger flere. Anbefaler da at du holder deg til noen få sorter, men flere av hver, siden det kan virke litt rotete med for mange typer.

Tror dette vil bli bra etterhvert, men du vil helt sikkert få lyst til å endre på ting når plantene vokser til. Røttene dine var forresten veldig fine!
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap