Guppy yngel

Hvor langt ca tar det før man ser fargene på en guppy yngel?
Les Guppyartikkelen, så får du svar

Der står det:

"Yngelen er fargeløs ved fødsel, men begynner å få farge fra 3-8 ukers alder."
ok
Artig, guppy hunnen fødet og fødet, mens jeg bokstavelig talt bare holdt hoven under hehe
Alltid spennende og se hvilke farger de får.
Sniker med inn her med et spm... Er det lett å få øye på guppy yngelen i vanlig akvarie(se profilen min)?
Har 5 eller 6 guppy damer som er smell feite, og det står på "guppy" under kunnskapsbasen at det tar ca. 28dager fra en guppy blir gravid til hun føder...mine har gått smell feite i vertfal en måned....er dette normalt?
Hei, kommer vel kanskje litt ann på hvor mye du har de kan gjemme seg i?
Men de ynglene jeg har fått har jeg sett ganske raskt. De er pittesmå, men så fort de svømmer fritt rundt vil de bli jaget og spist.
Mens noen klarer alltids å gjemme seg i en periode.
Har sjølv laga meg ei fødestue for mine levandeføderar Ein 60 l, med mykje planter, flytemose, røter og steinar som lagar små holer til dei. Akkurat no har eg 4 yngel, og ein begynner å få raudfarge, 24 dagar gammal. Ein har antydningar til å verte blå, to er fortsatt vanskeleg. har også ein som er ca. 15 dagar no. (fødd i fødekasse, men rista har overhodet ingen funksjon, dei sym jo opp til den visse død!)

Kan ta tid før du oppdagar alle, me har planta so godt at dei må nesten vere litt store skal du kunne sjå dei:P
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap