Vidar`s akvarieprosjekt! (side 21)

Det frister veldig ja. Garasjen er isolert av forrige eier. Og vi har lyst på flere kar, men har ikke plass til flere i huset.
Og så er det jo alltid en ny type tropheus vi har lyst å prøve, men ikke har plass til hehe
Blir det akvarierom i garasjen så blir det 1000 liter på meg (joo Erik!)
Hehe... skjønner det med plass problem, så hvis det blir flytting til Bergen, så skal jeg ha et STORT akvariet og resten skal i reol på eget rom. :p

Trenger dere hjelp til ting som må gjøres i nærmeste fremtid, så er jeg jo ofte til Bergen... eller det blir oftere nå i og med at jeg har 2 brødre som nå bor i Bergensområdet.
Takk for det Uansett så må du komme å se visst det blir realitet
Ja, det er hvertfall sikkert at jeg har lyst til!

Rekner med jeg kommer innom dere Lørdag 22. mellom 12 og 14 ca. Passer det?
Passer helt fint Ta med steinen du Skal ha den til pembaene. Int i noen pemba? Har nesten 80 stk i en 660 liter..
Vidar Alfei
Ja, det er hvertfall sikkert at jeg har lyst til! :) Rekner med jeg kommer innom dere Lørdag 22. mellom 12 og 14 ca. Passer det?

Får se om ikke Stein Arve, Lene og Kristina vil komme så kan vi ha et lite troffetreff
Ja, det hadde vært supert! Skal jeg ta med steinene eller var de ikke som forventet?
ok.

Hvor mange fisker skal Erik hente nå da? Hvilke typer?
Det er 6 yellow moshi, og 9 stk (?) tricolor yngel og om noen uker kommer ENDELIIIIII mine sterkt etterlengtede tropheus red belly!!
red belly
Skal dere til Oslo å hente Red Belly også? Rekner med disse koster flesk? :p Blir mange turer østover på dere da. :p

Skal selv en tur, men kommer ann på når jeg får 660 literen opp å gå og får bestilt fiskene.
Ja de kommer med svensken så de må vi nedover å hente. Er delvis derfor Erik skal fly denne gangen, så det ikke blir så sykt mye kjøring. Er tross alt 100 mil frem og tilbake...
Ja de koster flesk! Men verdt pengene for min del! Blir du frelst på en type så spiller ikke pengene så mye Men de koster ikke like mye som kiriza gold som du vil kjøpe
Får håpe de red bellyene holder den kvaliteten som på bildene hos rare malawis
Ja håper det. du har ikke hørt noe mer om når de kommer?
Uken etter denne som kommer tipper jeg.. Gleder meg til denne sendingen altså
er det da du får kasakalawene dine?
så dere er kommet på garasje planer igjen no altså?? har jo jeg sagt til dere lenge det
Vibsi
er det da du får kasakalawene dine?

Jepp!

Det er mellom 50-60 stk, så hvis noen føler kallet for en gruppe på tyve store bärnsten er det bare å rope ut!

Oi oi ja det blir et bra antall. Har du 720 ennå?
Jepp.. Det blir vel i praksis ca 10 liter vann på hver fisk

Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap