Vidar`s akvarieprosjekt! (side 25)

godt å se du er på vei tilbake. har sett på rubrikken at du er på jakt etter fisk =) jeg veit roger kaasa har no f1 gibberosa til salgs hvis ikke han har solgt de ennå. også veit jeg han nettopp har fått no petro yngel. jeg har ikke så mye annet enn leleupi yngel på gang. frontosaene mine er litt for små ennå til å starte med yngling. men hør med roger. eller så kan jeg høre med han om du vil. =)

noen spesiell frontosa du er på jakt etter eller er du åpen for alt? mulig jeg veit om en moba gruppe til salgs også. men tror kanskje prisen er litt stiv. gi meg en lyd om du vil jeg skal forhøre meg.
Da er det kommet nye fisker i hus som skal være i selskapskaret:

- 4 stk VF Rineloricaria parva
- 1 leksgruppe (6stk) Brochis spledens
- 4 stk Microgeophageus altispinosa
- 50 stk VF Kardinaltetra
- 30 stk VF Sort Neontetra

Blir spennende å se om Brochis gruppen legger egg snart, de er allerede i lek i dag ser jeg
Are
godt å se du er på vei tilbake. har sett på rubrikken at du er på jakt etter fisk =) jeg veit roger kaasa har no f1 gibberosa til salgs hvis ikke han har solgt de ennå. også veit jeg han nettopp har fått no petro yngel. jeg har ikke så mye annet enn leleupi yngel på gang. frontosaene mine er litt for små ennå til å starte med yngling. men hør med roger. eller så kan jeg høre med han om du vil. =)

Tusen takk Are Skal sjekke med Roger om han har.

Are
noen spesiell frontosa du er på jakt etter eller er du åpen for alt? mulig jeg veit om en moba gruppe til salgs også. men tror kanskje prisen er litt stiv. gi meg en lyd om du vil jeg skal forhøre meg.

I utgangspunktet er jeg åpen for det meste, men ønsker ikke yngel som er spesielt dyr... Vet du kanskje om noe Frontosa yngel?
Jeg veit ikke om så mye akkurat nå. Er jo litt stille på denne tida. Men jeg kan ha ørene på stilk for deg dukker jo gjerne opp en del etter sommeren. Kan også høre med en i Sandefjord. Som jeg har kjøpt litt av tidligere. Flott fisk og hyggelige priser.
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap