Mufcys våte hobby (side 7)

byttet de ut med en rena 101, samme som runar selger, og den e ganke stille
, bruker ikke noen der guppyene e då, der er det ingen ting...
Rena 101 er vel en luftpumpe, bruker ikke du filter?
Han byttet ut luftpumpa med en rena 101, men han bruker fortsatt det filteret som følger med(hvis jeg har forstått det rett).
You got it (runar altså :P
Bråker ikke det da? Det bråkte noe sykt hos RunarH...
Det var ikke den renaen. Den som bråkte var den som følger med.
RunarH
Det var ikke den renaen. Den som bråkte var den som følger med.


Det er jo den jeg snakker om da, den som følgte med.
Den som følger med, som bråker mye, byttet han ut med en rena 101. Den som jeg hadde i bruk er den som følger med.
RunarH
Den som følger med, som bråker mye, byttet han ut med en rena 101. Den som jeg hadde i bruk er den som følger med.

Byttet ut begge faktisk med en rena :P
13 literen:)
Nå har jeg fått opp 13l min, var ikke så mye i den så jeg tok en tur til Åsane.
Der endte jeg til slutt opp med en "Windeløv", som var ganske fin, men dyr (ca. 120kr). Håper den blir verdt prisen da, og at den ikke dauer på et blunk

Legger ved et bilde av karet, flere bilder kan sees på karets profil som kommer snart.
Grattis med nytt kar da Hva skal du ha i gamlekaret mitt da? Yngel?
Her er bildet fra plantingen av vallisneria i går i 52l...
Litt grønnere nå
Kan godt se for meg et par lotuser oppi der ja Hva slags fisker skal du ha der?
liv_65
Kan godt se for meg et par lotuser oppi der ja ;-) Hva slags fisker skal du ha der?


Jeg planlegger å ha det som et artskar for Phallichthys Tico. Men det skal nok være noen algespsiere der og, det ser vi med tiden Angående innredningen i det karet vurderer jeg en trollhassel grein, men jeg er litt i tvil hvor jeg evt. skal ha den Det blir nok kjøpt en del planter på storauksjonen skal jeg tro
Trollhassel er kjempefint. Vet du om det fungerer bra i akvarium eller? Er det hardt nok til å tåle å være under vann? Sikla på det selv, men tok ikke sjansen.
Det skal nok gå fint Lurt på det samme selv, men har fått svar fra en del akvarister som sier det funker helt fint Hadde det i 180l, men det passet ikke helt inn (du kan jo se på eldre oppsett av 180l, så ser du trollhasselen).
Makeover
I dag har det vært en forandring i alle karene

[R.I.P Grønn dvergacara hann]

I 180l har jeg ominnredet litt, settet inn nye planter: Vallisneria, Vasspest og Lilaeopsis brasiliensis. Se bilde 1.

I 52l har jeg satt inn en trollhassel grein og nye planter: Vasspest og Lilaeopsis brasiliensis. Kjempe fornøyd! Se bilde 2.

I 13l har jeg fått tak i en god del Pogostemon helferi, men er ikke helt fornøyd ennå, men det vil nok bli bedre etter hvert Se bilde 3.

Bildene er tatt med mobilen, derav den dårlige kvaliteten.


Har en del trollhassel igjen som jeg ikke har plass til noen andre steder. Det har jeg tenkt å ta med på storauksjonen, eller selge her på AF hvis noen er interesserte
Har funnet ut av at phen i 180l er en god del for lav, derfor har jeg redningen, denne tingen her (på bildet, nei ikke Rema 1000 posen)! Håper jeg iallefall

I dag har jeg gjort rent i alle karene og tatt et lite lag med biltema sand i 13l, fordi plantene hadde for lite sand til å feste seg i.

Trenger mer penger til denne facinerende hobbyen min, så jeg har søkt etter jobb i en dyrebutikk, og jeg venter spent på svar

Woho, bare 6 dager til storauksjonen Da får jeg startet med P. Tico
[QUOTE=Mufcy]
I 52l har jeg satt inn en trollhassel grein og nye planter: Vasspest og Lilaeopsis brasiliensis. Kjempe fornøyd! Se bilde 2.
QUOTE]

Kjempefint med den trollhasselen - hvordan får du den til å synke? Er den ikke ganske lett? Du får skrive litt her innimellom om hvordan det går med den Veldig lyst å prøve i et kar.
Tilfeldig bekjentskap
© Mona Opland
Reklame for plussmedlemskap