- Hjem
- Forum
- Planteidentifikasjon
- Hvilke planter er dette???
Hvilke planter er dette???
Postet 04.10.07 kl 22:04
Endret: 10.10.07 kl 08:58
Postet 04.10.07 kl 22:07
Postet 04.10.07 kl 22:27
Postet 04.10.07 kl 22:37
Skal jeg gjette vil jeg tro at den første er E. bleheri fordi den ligner og er mest vanlig.
Cryptocorynen er sannsynligvis C. Wendtii fordi den ligner og er temmelig vanlig.
Både cryptocoryne og Echinodorus artene må blomstre i sump for å kunne artsbestemmes med noenlunde sikkerhet. Anbefaler heller å ta vare på navnet som følger planten fra butikken (hvor dette er tilgjengelig såklart)
Cryptocorynen er sannsynligvis C. Wendtii fordi den ligner og er temmelig vanlig.
Både cryptocoryne og Echinodorus artene må blomstre i sump for å kunne artsbestemmes med noenlunde sikkerhet. Anbefaler heller å ta vare på navnet som følger planten fra butikken (hvor dette er tilgjengelig såklart)
Postet 05.10.07 kl 00:09
Håvard Støre AndresenSkal jeg gjette vil jeg tro at den første er E. bleheri fordi den ligner og er mest vanlig. Cryptocorynen er sannsynligvis C. Wendtii fordi den ligner og er temmelig vanlig. Både cryptocoryne og Echinodorus artene må blomstre i sump for å kunne artsbestemmes med noenlunde sikkerhet. Anbefaler heller å ta vare på navnet som følger planten fra butikken (hvor dette er tilgjengelig såklart)
Ja jeg burde få vite hva plantene heter i dyrebutikken men den dyrebutikken er sykt dårlig de kan ingenting men greit utvalg der
Postet 05.10.07 kl 09:46
Tusen Takk
Takker til alle som har svar, ;D
Nå vet jeg hva plantene heter
Nå vet jeg hva plantene heter
Postet 05.10.07 kl 09:47