Palett Yngel

Dei siste 4-5 dagane har eg sett egg i ei kokosnøtthole i akvariet mitt. Men i dag tidleg var det ingen spor etter egga. Eg hadde trudd at når ungane klekka ville fortsat skalet henge på veggen. Men fjernar mora egga då? Eller kan det hende at mora har ete egga?

Viss det er slek at ungane har klekt og er i live, ville dei ha vore i kokosnøtthola då? elle ville mora kanskje ha flytta dei til ein anna trygg plass i karet?
For mora bevegar seg over eit område på 20*20cm, noko som ikkje er normalt
Jeg hopper med på denne tråd, da mine paletter er igang med å legge egg, virker det som.
Hvis det er ok, så spør jeg her hvordan man passer yngel fra de er klekket til de kan spise tørfôr?
Takk for plassen, SindreKul
Palettciklider er kjent for å passe på yngelen veldig godt.
Unntaket er ved første og andre egglegging, da er foreldrene så uvant med situasjonen at de ikke helt skjønner hva som skjer tror jeg. (Det kan gå bra også).
Hvis palettene føler at ungene er i fare vil de flytte dem til ett tryggere sted. Når jeg hadde paletter la de eggene i en kjeramikk blomsterpotte, når eggene klekket flyttet de alle ungene. De var alene i karet, så det er mulig at de flyttet de fordi jeg var borte å tittet hele tiden.

Når familien er på tur første gangen er det veldig artig å følge med, foreldrene tar ungene inn i munnen å flytter de hvis det er noen som har tatt en annen vei enn det foreldrene ville.

Det er veldig morsomt med yngel :o)

Lykke til til dere begge to!
Det er første egglegginga til dette paret. Kjøpte dei for 2 veker sidan og la egga mest truleg på onsdag. Så kan nok henda at foreldra var litt uerfarne og at det ikkje har godt så bra. Sjølv om det har sett ut til at dei har fiksa det. Men eg har sett at hoa har gravd ut nye holer, så eg håpar at ho har flytta egga/yngelen dit=)
Hvis de fortsetter med gravingen er det mulig at det er det som har skjedd. Hold oss oppdatert da, alltid spennende å høre fra folk som har fått yngel :o)

Hvis eggene blir borte, så er det veldig stor sjangs for at de prøver seg igjen rimelig raskt.
I dag fekk eg ei gledleg nyhende når eg såg egga ligge i den andre kokosnøtthola mi=) så eg ventar at det skal bli klekking i natt eller i morgon=)
Tak for svar, Lene E!
Glæder mig til der bliver små fiskeunger i mit akvarie også.

Hunnen hos mig gemmer sig i roten over laang tid nå. Kommer ud engang iblandt for å spise lidt, men svømmer så ind igen. Hannen vogter udenfor både foran, bag og på siderne af roten, så stakkels guppyer og sværddragere.
Jeg håber jeg snart får et 130 liters i hus, da skal det gøres i stand til disse nye fisk, jeg må nok vente til de er blevet lidt større, før jeg kan flytte dem over i det større akvarie.
[red]Jeg har kig på noen zebraciklider; hvordan går det med zebraer og kribensis i samme kar, hvis det er 130 liter?[/red] Næh, jeg havde ikke gjort mit forarbejde godt nok. Nå ser jeg, at zebraene blir op til 15 cm lange, så det er vel en dårlig combo?

Takk.
Da kan eg med glede melde om at nokre egg har klekkt=) ser så vidt eine kanten av klynga med egg i den eine kokosnøtthola no, og der var det nokre pitte små yngel=)
Grattis med yngel!
Nå kommer mor og far til å passe på no veldig rundt hula si, Om noen dager kommer yngelen ut av hula med mor og far :o)
Det er så morro å følge med på de nybakte foreldrene.
Du har virkelig no å glede deg til, lykke til videre med store og små.
Da har yngelen hatt sin første svømmetur utanfor kokosnøtthola=) Mor og far passar godt på, og eg trur det er nermare 100 yngel. Legg ved nokre bilde av svært dårleg kvalitet.
Hehe, de er nå hærlige å da :o)
Blir morsomt å følge med på oppveksten dems.

Regner med at du legger ut flere bilder ettersom de vokser *hint,hint*?
klart=) har du nokre triks for å få gode bilde?
Hei! Eg skal kanskje overta eit par voksne palett ciklidar veldig snart. Då lurte eg på; går det an å ha dei i ein 60 liter med 3 sverddragar, 2 perlegurami, og 3 indiske glassmaller? har 4 guppy-yngle, men desse er ikkje spesielt store endå.

Det er sandbotn, med ei rot og diverse steinholer og ei stoooor plante. Kunne dette gått? Har òg ein 140 liter, men den er allereie på grensa til overbefolka etter at eg vart fostermamma for nokre Black Mollyar...
Oglekraft!
Hei! Eg skal kanskje overta eit par voksne palett ciklidar veldig snart. Då lurte eg på; går det an å ha dei i ein 60 liter med 3 sverddragar, 2 perlegurami, og 3 indiske glassmaller? har 4 guppy-yngle, men desse er ikkje spesielt store endå.

Jeg ville ikke tatt sjangsen på å ha de i så lite kar i sammen med annen fisk, hadde selv ett par i sammen med noen neontetra i en 54 liter, alle neontetraene ble drept (R.I.P). Når paletter begynner med egglegging er de veldig agressive ovenfor andre fisker. De passer boet med nebb å klør, eller skal vi si finner å tenner :o)
Så nei, kan ikke akkurat anbefale deg å ha de sammen med de andre fiskene dine, nesten sikker på at du vil få en kjip opplevelse hvis du prøver.
SindreKul
klart=) har du nokre triks for å få gode bilde?

Jeg er ingen god fotograf
Når jeg tar bilder av fiskene så er det mørkt i rommet, setter kameraet på makro også håper jeg på det beste :o)
En viktig ting når man tar bilder av akvariene er å vaske glasset før man skyter løs, vanndrypp syns veldig lett på bilder.....
Man kan lære en hel del i artikkelen til Bjarne Sætrang
Hmm, oki. Då burde eg kansje flytta nokre av fiskane i andre karet i så fall! Er litt for glad i glassmallene mine til at dei skal verte myrda på ein brutal måte... :P
Då var "klumpen" med yngel kraftig redusert
er berre 10 (+-) igjen no, er dette vanleg? eller er dette resultat av at dei har fått for lite mat? for eg har ikkje mata dei med noko spesielt

på dei som er igjen merkar eg kraftig forbedring i symjedugleik frå første gongen dei var ute av hola, no er dei nesten ute heile tida, og foreldra passar ikkje så godt på lenger
SindreKul
Då var "klumpen" med yngel kraftig redusert:( er berre 10 (+-) igjen no, er dette vanleg? eller er dette resultat av at dei har fått for lite mat? for eg har ikkje mata dei med noko spesielt på dei som er igjen merkar eg kraftig forbedring i symjedugleik frå første gongen dei var ute av hola, no er dei nesten ute heile tida, og foreldra passar ikkje så godt på lenger

Det som kan skje hvis det er første kullet på palettene er at foreldrene ikke er drevne nok, så de tar en smakebit av yngelen selv
En annen ting er at foreldrene luker ut individer som ikke er videre sterke.
Du skriver at foreldrene ikke passer så godt på lengre, hvor gamle er barna?

Palettyngel finner det meste av fôret selv, foreldrene hjelper dem til å finne fine beiteplasser.
Eg ha lagt merke til at foreldra passar ganske godt på likavel. Men ofte berre ein om gongen. Men dersom begge er borte, ligg yngelen heilt urørleg på botnen i ei klynge. Og med ein gong den eine forelderen kjem i nærleiken byrjar dei å leite etter mat igjen=). Ganske fasinerande. Berre 7 igjen i dag.
palettyngel
hei
jeg har også fått yngel på palett,har et lite spørsmål
går disse i eget kar eller er dei i sammen med andre fisker???
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap