Fotokonken - oktober 2007 (side 2)

Slapp av, det er ingen som hater deg. Flott at du skiftet mening til slutt. Husk at det alltids kommer flere fotokonkurranser og dermed flere muligheter til å delta med andre bilder. Lykke til!
133 AF-medlemmer har avgitt stemme i fotokonkurransen til nå!

Husk å stemme!

Utrolig flotte bidrag denne gangen. Det virker som at flere tar dette med belysning mer på alvor, og det resulterer i bedre bilder.
160 har til nå avgitt stemme i fotokonkurransen!

Husk å stemme i Norges største akvafotokonkurranse!

Dette er de beste bildene, samlet, jeg har sett i Fotokonkurransen!

Så da må jeg vel bryte sammen og stemme jeg også
Får håpe jeg gir stemmer til "rett" bilde

P.S. Med den kvaliteten som er her, vet jeg at jeg aldri kommer til å sende inn bilder til konken. Hvis ikke jeg skulle få et virkelig gullkorns situasjonsbilde; slike kan jo vinne tross litt dårlig kvalitet

Slik det er nå er det 1-promille-gjengen som vil vinne brorparten av konkurransene fremover. Det er jo skremmende når man tenker på at Hells Angels bare er 1 %
181 AF-medlemmer har avgitt sin stemme i fotokonken!

Husk å stemme!!

190 har til nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse!

Husk å stemme!

Bjarne
[B]190[/B] har til nå avgitt stemme i Norges største akvafotokonkurranse! Husk å stemme! :)

Ny rekord, dette!! Ser ut som den gamle blir knust til ugjenkjennerlig støv her!
Holger Lockertsen
Bikker vi 200? :-D


Det hadde jo vært noe det

Husk å stemme folkens!
Det var da voldsomt denne gangen. Noen fantastiske bilder igjen. Jeg trenger selv seriøst nye motiver :P Eller ekstern blitz, hehe.
Holger Lockertsen
Bikker vi 200? :-D

Skal godt gjøres å ikke passere den magiske grensen her.

196 til nå, ennå tid til å påvirke utfallet her, folkens!
biXen
Det var da voldsomt denne gangen. Noen fantastiske bilder igjen. Jeg trenger selv seriøst nye motiver :P Eller ekstern blitz, hehe.


Gå på besøk til folk, biXen
Liz H
[QUOTE=biXen]Det var da voldsomt denne gangen. Noen fantastiske bilder igjen. Jeg trenger selv seriøst nye motiver :P Eller ekstern blitz, hehe.


Gå på besøk til folk, biXen

Blir for drøyt å gå til andre å pusse alger vekk fra glasset for å ta bilder Nei når jeg tenker meg om har jeg jo en kamerat med akvarie også.
Hvem blir stemmende nummer 200, for første gang i historien? Nestemann, men hvem er det?
Det å stemme nå, blir derfor historisk på mer enn en måte
Jaja 202 stemmer det er vel en knusende rekord

Håper det kommer et par til da

Andreas
Bumpibump.

Imponerende mange som har stemt, men det er vel plass til noen stemmer til?
Kort tid igjen nå! Godt over 200 stemmer forteller at dette er Norges største akvafotokonkurranse!

Husk å stemme! Kl. 21 avgjøres det!

20 min til vinneren kåres! Du kan ennå påvirke om du sitter der å avventer stemme-resultatet!
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap