Uff, nå ligger sølvhaien min oppned, lover så absloutt ikke godt! Den er ikke dø ennå, men varer nok ikke lenge, om ikke jeg får et mirakelråd eller ender det livet på den selv..
Jeg har nettopp tatt test på vannet, alt er perfekt, no3, no2, pg, kg, gh, alt... Men hva er galt med fisken min? Min andre sølvhai er hakket større, men er veldig fin, den er også mer sølv-farget i kroppen, mens den som holder på å dø er nesten svart over hele kroppen!!? Hva betyr det? Den har vært fin tidligere, sølvfarget da.. Det er ikke lenge siden jeg byttet kar tilde, de kom opp i 310 litern for mellom 1-2 uker siden og har til nå sett ut til å trives godt(i 310 litern går det bl.a black ghost, sverddrager, flaggtetra, pleco, sjokolademalle) Alle de andre fiskene ser ut til å ha det bra, de svømmer i strømmen, plukker opp plantene mine og er kokos ved mattid.
Noen som har forslag til hva jeg event kan gjøre?(Den står nå i et ynglekar, oppi 310l.) Forslga til hva det er for noe som feiler den?
Beklager om innlegget ble litt langt og rotete/noe feil, jeg har ikke begge linsene på meg og blir littt surrete av det