Bildetråd - kampfisk (side 16)

Heidi Ingdal
Her er tre av mine 5 yngler. Tror faktisk jeg har 5 hoer....


Igår fanget jeg 26kampfisk yngel fine yngel Heidi
Fantastiske fisker... Prøvd å ta bilde av mine også, men jeg er visst ikke mye til fotograf... Og jeg som gjerne vil vise frem Sverre, Conrad, Sur og Blå *ønske seg kamera-kunnskaper i posten*
Aquagal
[QUOTE=Heidi Ingdal]Her er tre av mine 5 yngler. Tror faktisk jeg har 5 hoer....


Igår fanget jeg 26kampfisk yngel fine yngel Heidi
Å guri malla hvor gjør du av yngelen hvis det blir mange hanner.?
Mine går i familiekar og da blir det ikke så mange som overlever heldigvis. Nå har jeg 5 hoer som går sammen med sine foreldre og det er mer enn nok. Forresten en av hoene flyttet ut her om dagen..
I dag har Julian og Damen lekt og det var masse egg i reiret men i kveld da jeg kikket oppi så var alle borte...Foreldrene ligger side om side i karet helt utslått. De har holdt på siden tidlig i dag og helt til kl 7 i kveld. Det var deres første gang så de skjønner vel ikke hensikten med at de gjør dette enda.
Her er bilde av begge, fra i går kveld da han bygget reir.
Må jo slenge meg på når denne tråden kom opp!

Her er kampfisken til min mor!

[External Image]
Store flotte finner!

[External Image]
Tror han er veldig glad i oppmersomhet, for han viser seg frem med en gang man stiller seg foran ham!

[External Image]
Kraftig rød.
Reimers
mine to hunn fisk [IMG]http://i601.photobucket.com/albums/tt97/cvreimers/IMG_1692.jpg[/IMG] [IMG]http://i601.photobucket.com/albums/tt97/cvreimers/IMG_1694.jpg[/IMG]

ÅÅ disse ligner på to av mine hoer..utrolig...
Min lille halfmoon på knappe 4 mnd

Vært endel utbyttinger av hanner og hunner, men den hannen kommer nok til å være i mitt eie hele tiden Venter en red dragonscale halfmoon på onsdag
Vilje
Min lille halfmoon på knappe 4 mnd :) Vært endel utbyttinger av hanner og hunner, men den hannen kommer nok til å være i mitt eie hele tiden :) Venter en red dragonscale halfmoon på onsdag :)

Oj dette er noe av det flotteste jeg har sett både av fisk og skumredet. Håper du får til oppdrett på disse.
Heidi Ingdal
[QUOTE=Aquagal][QUOTE=Heidi Ingdal]Her er tre av mine 5 yngler. Tror faktisk jeg har 5 hoer....


Igår fanget jeg 26kampfisk yngel fine yngel Heidi
Å guri malla hvor gjør du av yngelen hvis det blir mange hanner.?
Mine går i familiekar og da blir det ikke så mange som overlever heldigvis. Nå har jeg 5 hoer som går sammen med sine foreldre og det er mer enn nok. Forresten en av hoene flyttet ut her om dagen..
I dag har Julian og Damen lekt og det var masse egg i reiret men i kveld da jeg kikket oppi så var alle borte...Foreldrene ligger side om side i karet helt utslått. De har holdt på siden tidlig i dag og helt til kl 7 i kveld. Det var deres første gang så de skjønner vel ikke hensikten med at de gjør dette enda.
Her er bilde av begge, fra i går kveld da han bygget reir.

Ja nå er det bare 2 stk igjen vet ikke hva jeg skal mate de med Merkelig at de har overlevd når jeg ikke har matet de sikkert overlevd på små parasitter
Kampfiskene mine i lek.




[External Image]
[External Image]
Hente egg.
[External Image]
Utrolig flott farge på den hannen :O
Jeg har endel kampfisker altså :P
Heidi Ingdal
[QUOTE=Vilje]Min lille halfmoon på knappe 4 mnd :) Vært endel utbyttinger av hanner og hunner, men den hannen kommer nok til å være i mitt eie hele tiden :) Venter en red dragonscale halfmoon på onsdag :)

Oj dette er noe av det flotteste jeg har sett både av fisk og skumredet. Håper du får til oppdrett på disse.

Har fått oppdrett på en red dragonscale crowntail og ei gul crowntail, så denne karn må nok vente litt Yngelet mitt er nå 3 uker gamle, og har enda ikke orket å telle alle i 80literen som de koser seg i
1. Her er lille damen til Julian. Dette er tatt etter at de er ferdig lekt. Ho la seg på bunnen sammen med rosa posthorn og hvilte litt....
2. Her er en stolt Julian som passer eggene. Sjekket redet i dag og det er fremdeles egg idet så muligens det går bra denne gangen.

får håpe at det blir noe av eggene da Heidi
Har sittet og sett på de nå og eggene faller litt ut av reiret og de han ikke fanger opp, det gjør damen og legger de blant flyteplantene i motsatt hjørne av karet. Ho ligger under og passer på om noen faller ned. Julian lar henne bare være og gjør seg til hver gang han ser henne.
Jeg lurer virkelig på om dette er en hoe? Finnene blir bare lengre og lengre på henne...Ho går sammen med sine søsken som er 4 og en hanne. Hannene bryr seg ikke om hverandre. ...enda...
Inaktiv bruker
:)
ja her er min kamp fisk som døde på søndag
Vilje
Jeg har endel kampfisker altså :P



Nydelige!
Her er roger!
Min lille kjemper! Bokstavelig talt, reddet han fra døden og nå elsker han livet igjen!

Bra at Roger har det bra
Var med i tråden din om "Trenger Roger hjelp"
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap