Bildetråd - kampfisk (side 27)

For noen små nurk! Jeg skulle ønske mine kunne sette igang med å lage skumrede. De er visst late, de to kongene mine.
Det blir no snart Inger Anne

Her er noen som ikke er nurk lenger. Den største er snart 3 cm, og begynner å bli litt hissig mot sine 2 yngre søsken. Ser ut til at de blir veldig like foreldrene
[External Image]
[External Image]
Jeg har også en gul CT hann, betalte bare 150 kr for den (men fikk for halv pris da)
Min dyreste er en rosa metallic halfmoon hann.. kosta 350 kr , men superfornøyd med den da

har kommet mange fine kampfisker siden sist jeg var på AF
Artig å se kampfiskyngel! Hvor tidlig skjønner man hvilke farger de ender opp med?
JESS, fikk faktisk til å ta bilde av den gule kampfisken selv om det ble kjempedårlig! Han er fryktelig glad i å svømme blandt plantene i 112 literen, å vil sjeldent vise seg.. Deler bildet uansett

Han har desverre lite finne igjen fordi flaggtetraen spiste han opp De er nå gitt bort, da jeg heller ville ha kampfisken i det store akvariet ettersom han elsker å svømme og boltre seg på stor plass, noe mine andre slettes ikke er like glad i Merkelig hvordan hver fisk har sin egen "personlighet"
Litt bildespamming av kampfiskene mine:

Kong Magnus og hans damer:
[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Og så bilder av Kong Sverre. Fargene lyver en del, særlig fargen på kroppen. Halen og finnene, derimot, er ganske riktige.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Når begynner egentlig kampfiskyngel å vise farger? Mine er nå 7 uker, 3 og en halv cm store kanskje sånn ca, men fortsatt gulhvite..
den ho-fisken din var flott!!
Den største yngelen utvikler seg i rekordfart...
[External Image]
...og begynner å bli veldig lik pappa Odd
[External Image]
Junior har jammen begynt å boble, så i går fikk han hilse på min nyankomne dame Lillian.

"Se på meg da, se så tøff jeg er!"
[External Image]
"LIke tøff jeg, bare se her!"
[External Image]
"Hvor skulle jeg bli med sa du?"
[External Image]

Det hele endte dessverre med at han syns det ble for skummelt med ei moden og erfaren dame, så jeg skildte dem igjen...
Sissimor
Junior har jammen begynt å boble, så i går fikk han hilse på min nyankomne dame Lillian. "Se på meg da, se så tøff jeg er!" [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/27680_120524184622_1.jpg[/IMG] "LIke tøff jeg, bare se her!" [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/27680_120524184623_2.jpg[/IMG] "Hvor skulle jeg bli med sa du?" [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/27680_120524184626_3.jpg[/IMG] Det hele endte dessverre med at han syns det ble for skummelt med ei moden og erfaren dame, så jeg skildte dem igjen...



For noen flotte damer du har blir sjalu jeg.. finner aldri slike til salgs :/
Legg ut et bilde av kampfisken min. Han bur i et 63 liter akvarie, sammen med 4 guppyer, og to ancistruser. Kan noen av dere som har peil si noe om hvilken type kampfisk dette er? Er ganske newbee...
Huldrejenta
Han bur i et 63 liter akvarie, sammen med 4 guppyer, og to ancistruser. Kan noen av dere som har peil si noe om hvilken type kampfisk dette er? Er ganske newbee... :-)

Gratulerer med en flott kampfisk og en herlig størrelse på akvariet Pass på at han ikke ryker i guppyene (hvis han tror de er rivaler pga. halene).

Ser ut som en vanlig veil-tail (slør-hale) for meg - mye det samme som min Avatar
Nei var litt spent på hva han syns om guppiene, så han har vært under nøye observasjon, men han bryr seg heller lite om de. Overser dem totalt, så det gikk bra, virker det som.

Veil-tail ja, det er det det heter. Er som sagt fersk i gamet, og har fått med meg at det er forskjellige typer, men ikke helt hva som skiller de.
Her er de to ynglene til Åshild og Julian. De er prikk like og jeg tror de er hanner begge to. Jeg tror jeg må skille de til helgen, de begynner å bli store. Tror de blir helt lik Julian. )
Så flotte Heidi! Du må si ifra om du finner ut at du ikke skal ha begge selv...
Sissimor det skal jeg gjøre. Skal gi deg beskjed så fort jeg har fått flyttet hjem igjen.
Hm... Prøvde å legge inn bilder her, men det ville seg ikke. Prøver igjen;
Her er mine største yngel...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap