Bildetråd - kampfisk (side 8)

Så utrolig mange vakre fisk. Har selv lyst på kampfisk som er helt lyse/hvite, men ikke sett det i butikkene når jeg har vært på handletur ennå.

Her er vår stolthet som nylig har blitt pappa og nå hviler seg ut i egen bolle. Når yngelen har blitt store nok og kan flyttes skal han få komme tilbake til sin 60 liters tank

[External Image]
Her er jegeren min,tror jeg skal kalle han Hunter.Stilig og se på hvordan han jakter småsnegler.
Og her har jeg endelig klart og "fange" Loppa på film..
aaaawww, så nydelige fisker !
Dette er kampfisken min, Aragorn (heiter egentlig Johnny Depp Haimat, mennee,, heh :p)
Han er i storform etter å ha hatt finneråte, og måtte stå i en 5liter siden lillesøster knuste det andre karantenekaret, men nå er han tilbake i 60literen!

Mange flotte fisk her
Her er mine to. De er enda navnløs.
min fremdeles navnløse kampfisk :p
[External Image]

fargene er litt vrengt pga farget vann, dette er mere riktig..
[External Image]
En prikk lik kampfisk som det hadde jeg en gang, men den klarte jeg å tråkke på:S den hadde hoppa ut av karet under fòring..
Trommevirvel for kongen
Etter å ha sett denne bildetråden for en stund siden ble jeg helt forelsket i kampfisken og jaktet på en blå herre Her presenterer jeg KOng Harald
Hvilken bilde modus bruker vi når vi skal ta bilder av ting i akvariumet? Har lagt merke til bildene dine at de er så fine?
Du kan finne masse tips til hvordan du kan få bra akvariebilder i disse artiklene
Jeg er blitt en stolt eier av min første kampfisk som heter Lois. Jeg falt fullstendig for denne karen her. Den er veldig aktiv og sitter ikke stille i det hele tatt. Den lurer fælt på sneglene mine og kan sitte lenge og nistirre på dem. Jeg har lyst på et par som kan gå i 60 litern min men vi får se. Lois skal få hedersplassen på skrivepulten min. )
Dette ballet på seg med flere kampfisker.
1. Her er lilja en nydelig dame som skal gå sammen med Daniel.
2. Her er Daniel...
3. Her er Tulle som også går i samme karet som Lilja og Daniel.
Her er to bilder av plakat hannen min Raptus....
Jeg må nesten legge ut noen bilder av Børre også, selv om jeg ikke akkurat har så bra kamera eller lys :p
Bilde 1: Gamle akvariet (ca 8 liter). Var bare midlertidig
Bilde 2: Første dagen, han kom ikke overens med de andre fiskene så jeg måtte flytte ham..
Bilde 3: Vanskelig å ta bilde av ham, for han nekter å stå i ro og smile. Likte bildet fordi, for han ser ut som ild :3

Edit: Glemte jo helt å beskrive fargene litt bedre! Han er knall rød, litt mørkere under hodet, og har lyseblå detaljer på bakdelen. Det kan skimtes på bilde
1. og 2. her er Lois og Tulle i full lek igjen. Bare noen få dager siden sist.
3. Her er en av damene til Silver....
1. Her er Daniel i full fart...
2. Her er Lilja som viste seg å være en plakat hanne. Han begynte å bygge skumrede og ho hadde ikke eggleggingsrøret ute heller som de andre hoen hadde innimellom. Så fremdeles er han navnløs igjen...
3. Her er Silver. Han er snill han. Han luffer rundt og damene bare står helt stille og paralysert når han kruser forbi. Han er virkelig flott altså. Han henger aldri finnene ned.
1. Her er Silver i sin fineste stas...
2. Lars som er litt skuffet for at han måtte gå i et kar for seg selv...
3. Her er en av silvers tre damer....
Her er min nyinnkjøpte kampfisk som heter Pelle. Han er vel en VT ser det ut for. Har blitt glad i ham allerede jeg.
Noen her inne som har crowntail damer og bilder. Har nemlig bestilt meg to stykker og hadde vært moro å sett hvordan de ser ut? )
1. Her er Lois og Tulle som spiser frokost sammen.....
2. Lois er litt utålmodig og flørter fælt for å få Tulle til å komme opp å legge egg....
3. ÅÅ kom igjen da kjerring....
Tilfeldig bekjentskap
© Pål A. Hegland
Reklame for plussmedlemskap