Hvilken fisk?

Jeg har idag solgt de 9 guppyene jeg hadde i karet mitt. Så raskt at dette ble ganske "tomt" etter at de dro sin vei:P
Hvilken fisk er det som man kan ha sammen med den fisken jeg har i akvariet mitt(se profil)? Bør helst være en veldig fargesprakende og pen fisk! Fiskene må kreve under 240l.
Ser i fiskebasen nå, og den eneste fisken jeg har litt lyst på er sverddrage, men vil helst ha litt mere vanskelig fisk og kanskje heller ikke altfor lett å få oppdrett på.
Noen som har noen forlsag....?
Du kan ha Kongotetra eller denisonbarbe...! Kjempe fine fisker det!
Slo begge fiskene opp i fiskebasen nå, og begge ser ut til å kreve større plass enn 240l. akvarie...går kanskje greit alikevel?

Andre forslag?
Jeg ville heller ha satset på en palett til, slik at du får to par. Så vidt jeg vet, er paletter parfisker, ikke gruppefisker..
Ja, tenkte meg en palett til. Veit ikke hvorfor jeg ikke kjøpte 2 hanner og 2 hunner i dyrebutikken...Ser at han og ho fisken, som da er et par, diver å plager den andre iblant. Så jeg kjøper meg nok en palett til til søndagen. Men selvom jeg kjøper en palett til, blir det fortsatt litt "tomt" i karet... Hadde det gått meg en tetrastim til av noe slag?
Tilfeldig bekjentskap
© Anders M. Kaste
Reklame for plussmedlemskap