1000 liter begynte å lekke

Leste dette nettop: http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article527869.ece
Noen her inne? Det hørtes ikke kjekt ut.
Håper det går bra med fiskene...
Å dæven ! Ikke morro å komme hjem da nei.

Linka
Bjelland
Leste dette nettop: [URLBLOCK1] Noen her inne? Det hørtes ikke kjekt ut. Håper det går bra med fiskene...

Akvarieeiernes store skrekk!

I gunn litt imponert over at brannvesenet tok seg tid, og bryet, med å redde fiskene jeg.
Den er ikke gøy nei...
Er også imponert av at "de" tok seg tid til å redde fiskene
Grøss og gru! Men imponerende av brannvesenet, ja! Det hadde jeg ikke ventet. Men jeg tenker litt på bikkja også, jeg. Nå vet jeg ikke hvor lenge den hadde vært alene før dette skjedde, men hvis eierne fortsatt ikke har møtt opp, betyr det kanskje at det var meningen at bikkja skulle være leeeenge alene.
Dette står det i artikkelen:
Publisert 12.10.2007 22:26 - Oppdatert 12.10.2007 23:37
Det var altså bare gått et par timer etter at brannvesenet fikk meldingen.
At en hund er alene noen timer en fredagskveld er vel ikke så unormalt?

Dyrehagen
Grøss og gru! Men imponerende av brannvesenet, ja! Det hadde jeg ikke ventet. Men jeg tenker litt på bikkja også, jeg. Nå vet jeg ikke hvor lenge den hadde vært alene [I]før[/I] dette skjedde, men hvis eierne fortsatt ikke har møtt opp, betyr det kanskje at det var meningen at bikkja skulle være leeeenge alene.
Ok, jeg titta ikke på det. Men det er litt mer tid enn som så. Brannvesenet fikk beskjed ca. 21:30. Men det er fortsatt ikke veldig lang tid, og ikke noe unormalt med det. Det er bare jeg som er litt overfølsom på dette. Jeg har en fjern slektning som lot bikkja være alene en hel helg! I tillegg kjenner jeg også til en historie (jeg kjenner de som tok seg av bikkja en periode etterpå) der eierne satte fram mat og vann, og reiste bort i 14 dager!
Dyrehagen
Ok, jeg titta ikke på det. Men det er litt mer tid enn som så. Brannvesenet fikk beskjed ca. 21:30.

Den skjønte jeg ikke
Enn som så hva?

Beskjed halv ti til brannvesenet, og siste oppdatering i nettavisen klokka halv tolv? Det er altså ikke gått mer enn et par timer, som var det jeg skrev....?

For alt vi vet, kan eieren være på jobb (jobbe skift) eller på kino.

Det er med andre ord kanskje litt tidlig å begynne og uroe seg for at hunden er etterlatt alene, mener jeg
Det var akkurat det jeg forsøkte å innrømme: at jeg ikke hadde kikka på tiden. Så du har rett.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap