Black molly yngel?

Min black molly lå på bunnen og det så ut som det skulle komme huler ut gattåpningen
jeg tok den oppi yngelkaret med en gang for sikkerhets skyld og det er ikke komt noen yngel enda, holder den igjen?
Pætti!
Min black molly lå på bunnen og det så ut som det skulle komme huler ut gattåpningen

Skjønner ikke helt hva du mener med det du skrev der....?

Pætti!
jeg tok den oppi yngelkaret med en gang for sikkerhets skyld og det er ikke komt noen yngel enda, holder den igjen

Hvor stort er yngelkaret?
Hvis du mener en fødekasse så er det mulig at hun holder igjen fordi hun blir stresset, uansett så er det stressende for en fisk å flytte.

oki.. jeg har tatt henne oppi akvariet og lar henne være der til hun har født alle..
Lene E
[QUOTE=Pætti!]Min black molly lå på bunnen og det så ut som det skulle komme huler ut gattåpningen

Skjønner ikke helt hva du mener med det du skrev der....?

Pætti!
jeg tok den oppi yngelkaret med en gang for sikkerhets skyld og det er ikke komt noen yngel enda, holder den igjen

Hvor stort er yngelkaret?
Hvis du mener en fødekasse så er det mulig at hun holder igjen fordi hun blir stresset, uansett så er det stressende for en fisk å flytte.

Sorry det kom KULER ut av gattåpningen
Inaktiv bruker
Jeg hadde motsatt erfaring ang fødekasse jeg. Min molly ble så kulerund at jeg var redd hun skulle sprekke!! Hun begynte og stresse fryktelig, svømte opp og ned glasset. Dette varte i 2 dager, så tilsliutt satte jeg henne i fødekassa. Hun roet seg og etter noen få minutter kom yngelen! Fisk må ha personlighet...................
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap