- Hjem
- Forum
- Om Akvaforum
- Får ikke endret/lagt til fisk i karene mine
Får ikke endret/lagt til fisk i karene mine
Postet 13.10.07 kl 19:42
Gjorde ett forsøk selv her, og det funker bare fint La til paroonhai i 5litern, blir spennende å se om den vokser opp i teorien
Er det at du ikke får opp arten når du søker, eller hvor er det problemet stanser?
For å søke, må du klikke på søk, i stedet for å trykke enter etter å ha skrevet teksten. Det er det eneste "knotete" jeg klarte å finne her jeg leka meg
Er det at du ikke får opp arten når du søker, eller hvor er det problemet stanser?
For å søke, må du klikke på søk, i stedet for å trykke enter etter å ha skrevet teksten. Det er det eneste "knotete" jeg klarte å finne her jeg leka meg
Postet 13.10.07 kl 19:50
Postet 14.10.07 kl 01:01
Postet 14.10.07 kl 01:05
Endret: 14.10.07 kl 01:12
Postet 14.10.07 kl 01:20
Gikk greit når jeg klippet ut det første navnet, og limte inn i søket. Så var det bare å trøkke i vei... Her la jeg den inn
Postet 14.10.07 kl 01:25
Postet 14.10.07 kl 01:41
Postet 14.10.07 kl 01:57
Vet ikke hvorfor det inne funker å søke på L-nummer når en skal legge til arten i profilen. Det samme gjelder når vi modder skal koble art mot tråd.
Legger ut en liten sak om dette på bakrommet, så kan Holger se om dette er noe som kan fixes
Cynotilapia afra "Cobue" er en lokalisasjonsvariant av "vanlig" afra, og er ikke godkjent som egen art. Det er mange slike som mangler i basen, delvis på grunn av manglende info, delvis på grunn av manglende vitenskapelig godkjenning
Legger ut en liten sak om dette på bakrommet, så kan Holger se om dette er noe som kan fixes
Cynotilapia afra "Cobue" er en lokalisasjonsvariant av "vanlig" afra, og er ikke godkjent som egen art. Det er mange slike som mangler i basen, delvis på grunn av manglende info, delvis på grunn av manglende vitenskapelig godkjenning
Postet 14.10.07 kl 10:24
Postet 14.10.07 kl 12:23