Skryt til Holger & co

Hey!

Syns det passer seg med litt skryt til Holger for websidene. Jobber selv innen IT og vet at det ikke er bare bare å vedlikeholde slike sider, ta hensyn til alle ønskene som kommer og samtidig finne tid til alle andre ting.

Er selv relativt ny som medlem her på akvaforum etter å ha vært på andre utenlandske forum tidligere.

Det jeg som bruker bl.a. setter stor pris på er:

- Veldig god og ryddig layout, ikke bare en ferdigpakke som er skrapt sammen
- Rask, veldig rask side hvor søk ikke tar mange sekundene. Vi hater jo alle å vente på sånn
- Liker veldig godt den nye oppryddingen på toppen.
- Diverse fancy ting man ikke alltid legger merke til, men som man bruker hver dag og gjør tingene litt enklere, noe man ikke finner på mange andre forum.

Dette ligger det mye arbeid bak!

Ellers syns jeg kvaliteten på infoen som gis her er veldig bra. Setter stor pris på alle artiklene og produkttestene som jeg alltid sjekker før jeg starter en tråd (sammen med et søk selvfølgelig)

Slik jeg har forstått er Frank høyt respektert her og det er med god grunn. Denne mannen kan sakene sine og gir alltid gode svar og ikke bare et svar for å gi et svar. De andre moderatorene syns jeg også plasserer seg som respekterte (kommer nok noen spm fra meg med tiden som berører deres fagfelt også) slik at man kan føle seg trygg på svarene og erfaringen selv om man kanskje noen ganger er uenig

Så keep up the good work folkens, nettstedet gav meg et knall førsteinntrykk!
Plussmedlem
Tusen takk for veldig gode ord! Super start på ein mørk måndag!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap