Dine innlegg knappen

På forum dropdownmenyen var det en "dine innlegg" før. Savner denne veldig og lurer på om den noen gang vil stå opp fra de døde :S
Jeg brukte den nettopp: Dine snarveier - Din side - Mine innlegg i forum.
Joda men det tar litt lengre tid
Enn hvis du bruker: Forum - Dine abbonement ?
Da får du jo de du abonnerer på.. og da må man abonnere på hver eneste tråd man lager Og litt greit ha egne tråder og andre sine som man vil abonnerer på adskilt også..

Kan ikke forstå at knappen var i veien der den var før heller :P
Du har blitt offer for alle som lager brukergrensesnitt sine mareritt. Du er blitt vant til en funksjon som er litt overflødig og som blir fjernet/flyttet til en mer fornuftig plass :P
Men er den overflødig? Jeg brukte den hvertfall flittig og når den nå har havna på den tungvinte plassen så bruker jeg den ikke lengre :/ Og den forum dropdownen er jo ikke direkte stor i forhold til noen av de andre dropdownsa

Jeg stemmer hvertfall for å få den tilbake
stemmer for jeg også, går mye fortere, og det er enklere.
Jeg bruker "dine innlegg" hele tiden, ellers går jeg helt i surr når jeg skriver såpass mange innlegg. Det blir en smule muse-arm av de ekstra klikkene, ja
enig i at det burde være en slik knapp på rullemenyen.
Jeg savner også knappen der den var før. Det er veldig greit når jeg skal skrive i min egen tråd. Ellers blir det x antall museklikk og rulling før jeg kommer dit jeg vil.
Da kan vi vel nesten konkludere med at den ikke er overflødig
Personlig bruker jeg bare siste innlegg, fordi da får jeg også opp andre interessante tråder, men her kunne jo de man har svart i vært merket tydelig også.

Når det er sagt så er det ingen grunn til at ikke "Dine innlegg" også kan være mer synlig. Men jeg ser det ikke som noen spesielt nyttig funksjon selv, jeg vet hvilke tråder jeg har svart i Det jeg mente tidligere er at samme hva man fjerner i et slikt community som dette så er det NOEN som har brukt det.
Ja skjønner det, men nå virker det som endel faktisk bruker denne jevnlig og da bør den kanskje ikke fjernes Så hva sier holger? Det tar deg ikke mange minuttene :P
jeg vill å ha den knappen , brukte den hele tiden xD
Bruker selv funksjonen meget lite, er liksom ikke så himla interessert i det jeg allerede har skrevet jeg :p
I tillegg får jeg spader, noia og alle andre rare følelser når lista popper opp... Har jeg skrevet så jæ... mye siden sist, tro?

Om det er så "kritisk" å ha denne knappen lett tilgjengelig; hva med å enten lage en snarvei selv, eller legge lista med dine innlegg i favorittmappa i nettleseren? Om en klikker noen cm til venstre for det en er vant med, vil jo fremdeles utfallet bli det samme
Får vel gjøre det mens jeg håper på comeback
Tilfeldig bekjentskap
© Catrine Scisly
Reklame for plussmedlemskap