- Hjem
- Forum
- Off topic - diverse
- Aktuelt på TV
Aktuelt på TV
Postet 15.10.07 kl 19:38
Endret: 15.10.07 kl 19:39
Postet 15.10.07 kl 19:39
Postet 16.10.07 kl 08:07
Postet 16.10.07 kl 09:58
Postet 16.10.07 kl 10:05
Postet 16.10.07 kl 11:14
De pleier å sende opp igjen sånne programmer.. men jeg har ikke sjekket..
Men se på nettsidene dems
Men se på nettsidene dems
Postet 16.10.07 kl 13:37
Postet 16.10.07 kl 14:07
Bare hyggelig!
Både BBC og Nat Geo (BBC eier vel egentlig Nat Geo tror jeg) Lager urolig gode programmer.
Kan som sagt anbefale på det sterkeste å se "Amazon Abyss", BBC har sendt en dykkeekspedisjon til Amazonas, både i klartvann og sortvann.. Tror den er å få kjøpt på DVD, men har og sett at den har gått flere ganger på BBC.
Mvh Asle
Både BBC og Nat Geo (BBC eier vel egentlig Nat Geo tror jeg) Lager urolig gode programmer.
Kan som sagt anbefale på det sterkeste å se "Amazon Abyss", BBC har sendt en dykkeekspedisjon til Amazonas, både i klartvann og sortvann.. Tror den er å få kjøpt på DVD, men har og sett at den har gått flere ganger på BBC.
Mvh Asle
Postet 16.10.07 kl 14:22
Postet 16.10.07 kl 14:24
Her var den! Blue Planet spesial versjon med blant annet Amazon..
Dette ble jo litt Off-Topic i forhold til aktuelle TV programmer da..
Dette ble jo litt Off-Topic i forhold til aktuelle TV programmer da..
Postet 16.10.07 kl 14:49
Endret: 16.10.07 kl 14:49
Inaktiv bruker
Mitt favorittprogramm går på Animal Planet og handler om surikatter, det heter Famillien Værhår på norsk, der vi følger denne surikattfamillien, når de eter, når de er i krig med Zappa gruppen ( de onde )
Deter ett artig dyreprogram og alt er helt sant
Deter ett artig dyreprogram og alt er helt sant
Postet 18.10.07 kl 23:11
Postet 28.10.07 kl 13:14
ShiramorI dag, søndag: 21:00 Dyreliv spesial på Animal planet Den er nesten to meter lang og holder samme marsjhastighet som en ubåt, men Robo-shark er en frittsvømmende animatronisk hai med et kamera i nesen som filmer alt det som skjer. Vet ikke hvor aktuelt dette er, men noe fisk viser dem vel.
Tøft, det skal jeg se
Postet 28.10.07 kl 14:04
I dag, lørdag, på Animal planet:
23:00 Merkelig natur: Merkverdige partnere
Mennesket konstruerer snodige fellesskap med andre dyr, slik som fiskerne i det sørlige Brasil som har skapt et felles fiskeprosjekt sammen med lokale, ville delfiner.
Fremdeles ikke så akvarie-relatert antagelig, men er det ferskvannsdelfiner som er filmet så kan man jo se på hvordan biotopen er der?
01:00 Storslått natur: Dypet
Hvert år vandrer millioner av sardiner opp kysten av Sør-Afrika og inn i de ventende kjeftene til de dødeligste rovdyrene i havet. Hva får dem til å foreta denne selvmordsreisen?
For de som er interessert i fisk generelt.
23:00 Merkelig natur: Merkverdige partnere
Mennesket konstruerer snodige fellesskap med andre dyr, slik som fiskerne i det sørlige Brasil som har skapt et felles fiskeprosjekt sammen med lokale, ville delfiner.
Fremdeles ikke så akvarie-relatert antagelig, men er det ferskvannsdelfiner som er filmet så kan man jo se på hvordan biotopen er der?
01:00 Storslått natur: Dypet
Hvert år vandrer millioner av sardiner opp kysten av Sør-Afrika og inn i de ventende kjeftene til de dødeligste rovdyrene i havet. Hva får dem til å foreta denne selvmordsreisen?
For de som er interessert i fisk generelt.
Postet 03.11.07 kl 17:51
Postet 05.11.07 kl 22:13
Postet 06.11.07 kl 15:58
Hans Ludvig JenssenKan noen hlelpe meg å laste ned Amazon Abyss,eller er det noen som har den lastet ned?
Dersom du ikke har et bittorrent program må du laste ned et. Jeg bruker Utorrent, og er kjempe fornøyd med det. Etter at du har installert programmet er det en fordel å konfigurere litegranne, slik at filene du laster ned havner et sted der du finner de igjen. Det gjør du under Valg -> Instillinger.
Deretter går du inn på www.mininova.org og taster Amazon Abyss i søkefeltet.
Der får du opp endel alternativer. Klikk på det du vil ha og i neste skjermbilde trykker du download torrent.
Deretter vil du få opp en boks som spør hva du vil gjøre med denne filen og her velger du å åpne filen. Da skal Utorrent starte og du bekrefter med ok for å legge til torrenten.
Du må nok være tålmodig, det er nok ikke så mange som laster opp.
Håper dette var til hjelp.
Postet 06.11.07 kl 18:51
Postet 06.11.07 kl 19:22
Postet 06.11.07 kl 19:30