Lurte på om noen vet hva dette er?

Var flere av disse som fulgte med mitt malawikar. jeg vet det ikke er malawi, men lurer på hva det er.
Tenkte først på scalare, da den var lik den i formen. har ikke sett denne fargen før bare. månefisk var det en som mente det kunne være, men jeg vet ikke jeg. er det noen som har et tips eller vet hva det er blir jeg takknemmelig.
Det er Scalare ja og har ingeting i et Malawikar å gjør. Helt andre vannverdier til denne fisken, nesten litt som natt og dag. Ser alle Scalarene dine slik ut som du fikk med så la dem gå med noen snille venner i fratiden så vokser finnene ut igjen.
Hei og takk for svar!

Jeg vet at de ikke har noe i et malawikar å gjøre, og de er på vei ut. jeg ville bare vite hva det var før jeg kvittet meg med de. slik at den som skal kjøpe de av meg vet hva slags verdier og vann fisken skal ha.

Egentlig mest bekymret over at de har gått i karet en stund før jeg kjøpte det (2dager siden jeg kjøpte). han hadde fått beskjed i butikken at det ikke var noe problem.

Har aldri sett disse fargene på scalare før. bare stripete svart/hvit.

Tusen takk for hjelpa!
Det var godt å høre.
Det finnes mange fargevariasjoner av Scalare, let så finner du...
På bildet ser det egentlig ut som at ryggfinnen har blitt litt plaget...... Jeg hadde to slike tidligere, hvite og gule, la egg som bare det....nydelig er den...
ja de er veldig flotte. var med 10 stk da jeg kjøpte karet.
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap