HAKs storauksjon 18. november 2007 (side 4)

Ja, eg kjøpte mye som vanlig, sjøl om kjøpelysten min ikkje våkna før midt i storauksjonen, hihi.

Jobbe fortsatt med å plassera alt i karå mine

Dagen blei vellykka for min del, men der va mye Skalarer og Palettciklider denna gongen !!
Takk for en fin dag!

For min del ble det kun en pose med fisk med hjem. Det var veldig kjedelig til tider å ikke ha flere kar oppe å gå. Det var en del flott fisk som gikk til latterlige lave priser.

Håper alle hadde en fin dag, sammen med oss!

Mikkel
Gode kjøp som vanlig- de nyankomne har allerede tatt til seg føde og bartesam likte skiferhula jeg kjøpte
Jeg fikk dessverre ikke anledning til å møte

Jeg poster et spørsmål her som ikke har med auksjonen å gjøre:
Gjelder medlemsskap i HAK et år fra dato til dato? Eller er det slik at hvis jeg melder meg inn nå gjelder kontingenten bare ut 2007?
Leifur
Jeg fikk dessverre ikke anledning til å møte :-( Jeg poster et spørsmål her som ikke har med auksjonen å gjøre: Gjelder medlemsskap i HAK et år fra dato til dato? Eller er det slik at hvis jeg melder meg inn nå gjelder kontingenten bare ut 2007?


Medlemskapet gjelder ett kalenderår. Anbefaler deg derfor å betale for 2008 nå Giroer for 2008 vil være å få på neste klubbmøte i desember. Man kan også betale medlemskap på klubbmøtet.

Godt, godt - da har jeg betalt, sendt inn kontaktskjema & anser meg som medlem.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap