Rød krystallreke vs. kirsebærreke?

Har nå skjønnt at kirsebærrekene formerer seg fortere, men hvem er den enkleste å få til og hvorfor?
Kirsebærreker er enklest å få til ettersom de er litt mer hardføre enn krystallrekene.
kirsebærrekene er enklerst, men for all del, du ser bedre 2 krystaleker enn 10 kirsebær.

er i ferd å ofre kirsebærene for kun krystallrekene
Under de riktige forholdene er ingen av artene vanskelige. Har selv ikke noe problemer med stammen jeg har med CRS-reker. Formerer seg som om de fikk betalt for det (det blir det jo jeg som får ).
Dette er en reke som absolutt er av de vakreste rekene jeg har sett\ hatt.
Kan ikke si at kirsebærrekene jeg har hatt, har hatt noen særlig større formerings&% enn CRS-rekene.
Men det er jo mulig at jeg har hatt ekstrem flaks med mine CRS-reker - for en gangs skyld :o
frank du an så si. jeg kjøpte 7 CRS, og så at ikke mindre enn 4 av dem var fule av egg. får håpe jeg klarer å få e små til å overleve
Mattis
Vil disse krysse seg?
Ulike arter, så det kan de rett å slett ikke
Men å ha begge artene i samme kar, er skjelden en god kombinasjon. Kirsebærrekene vil utkonkurrere CRS-rekene, og da har man ikke helt det som var planlagt.

Selv mener jeg at det er få arter av reker som passer svært godt sammen med andre reker. I alle fall om en tenker å drette rekene
effektivitet da?
bare lurte på en ting, vurderer en av de to typene selv.
Har noen erfaring om hvilken type som er mest effektiv?
Mocca
bare lurte på en ting, vurderer en av de to typene selv. Har noen erfaring om hvilken type som er mest effektiv?
Antar du mener hvem som er mest effektive algespisere? Jeg kan ikke si at jeg merker forskjell mellom mengden masse de to artene er i stand til å trykke gjennom kroppen.
Men krisebærreker har jo fordelen av at de blir mange fortere, og jo flere, jo mer spises
Frank Angell
[QUOTE=Mocca]bare lurte på en ting, vurderer en av de to typene selv. Har noen erfaring om hvilken type som er mest effektiv?
Antar du mener hvem som er mest effektive algespisere? Jeg kan ikke si at jeg merker forskjell mellom mengden masse de to artene er i stand til å trykke gjennom kroppen.
Men krisebærreker har jo fordelen av at de blir mange fortere, og jo flere, jo mer spises

Ehh joda, stemmer det. Litt dårlig formulering der, sorry!
Takk for info
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap