"Unik" Scalare?

Hei i forgårs gikk jeg til innkjøp av en ny scalare, og noe av grunnen til det, var at jeg ikke kan huske å ha sett et sånt mønster på en scalare før.
Den har liksom en basic stripe over ansiktet, men resten av kroppen har noen små svarte "prikker" på en måte... Og finnene ser og litt annerledes ut.
Noen som har noe lignende?
Det finnes tusenvis av scalarevarianter mht mønster og farger. Det er ikke noe uvanlig sånt sett med den du har (men den var fin!. Jeg har sett dem mange, mange ganger i butikk

mona o
Det finnes tusenvis av scalarevarianter mht mønster og farger. Det er ikke noe uvanlig sånt sett med den du har (men den var fin!:-). Jeg har sett dem mange, mange ganger i butikk:-)

Har du sett den eller de med striper over hele kroppen? Takker for at du syns den er fin
Jeg er ikke blind Jeg ser forskjell. Jeg ser at den farge/mønster varianten du har er en helt annen enn den stripete naturvarianten....

Og jeg sa jeg hadde sett den varianten du har, ja. Mange ganger. De har dem stadig i den lokale zoobutikken på nærmeste kjøpesenter her. Og når de har dem, så har nok "alle" dem
Ok Men så har jeg ikke vært i så veldig mange dyrebutikker heller da
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap