Agurken synker ikke

Hvordan skal jeg få agurken til å synke?? :P
Vet mange trer f.eks. en skje i gjennom..
Du kan f.eks. feste den i ei rot eller tre en gaffel / skje i den.
Bruker en liten gaffel jeg som jeg stikker ned i sanden, slik at den ikke synes. Er ikke noe fint å se på :P
Jeg har biltemasand i det karet jeg fórer med agurk. Det har hendt at jeg har glemt å ta skjeia opp igjen etter agurkfóring, og da må jeg leke arkeolog for å finne den igjen ;P
Det er lurt å gi lite til å begynne med, sånn at du ikke risikerer at det blir liggende og råtne.
Bare sett bakdelen av skjeen igjennom agurken også bare planter du den på bånn også hvis den ikke er spist ca 24 timer etter så kast den.
Aggi
Jeg har biltemasand i det karet jeg fórer med agurk. Det har hendt at jeg har glemt å ta skjeia opp igjen etter agurkfóring, og da må jeg leke arkeolog for å finne den igjen ;P

Hehe, jeg bruker en peng:p haha...prøv å finne den i biltemasanden du:p heldigvis har ikke jeg biltemasand...
Brukte skje.

Tenkte at fiskene ikke skulle bli spidda :P

Takk for tips
et tips... hvis mallen/mallene dine som skal spise agurken din er litt sky? så gi dem litt tid.. og ikke sitt med trynet ditt langt oppe i karet, egentlig burde du gå ut av rommet hvis den er det
Jeg pleier å bruke en sugekopp, sånn man får kjøpt løst i dyrebutikken ala den som sitter fester varmekolbe osv.

Fester agurken i klipsen og setter sugekoppen på sideglasset nesten helt på bånn. Neste morgen er nesten alt spist opp av mine golden nuggets

Og hvis du ikke syns det er for stygt å ha en sugekopp litt synlig kan du la den stå og bare feste agurken der ved foring.

PS: Husk å fjerne restene så de ikke blir stående der, evt flyte rundt i karet.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Tjernshaugen
Reklame for plussmedlemskap