Sprutet ned

Er det bare jeg som sliter på å bli sprutet ned hver gang jeg gir fiskene mat?? har oscar og jack dempsy... de står parat å venter og går momentant til angrep på maten... mater hver dag en gang om dagen... noe jeg kan gjøre med dette?
kos deg

Så lenge det spruter er det rikelig med liv

Prøv å mate andre steder i karet - bakfra foreksempel
hehe det samme skjer her med blå ciklidene mine faktisk,men i mindre grad sikkert da dette er mindre fisk jeg syntes det nå er litt artig.. det jeg gjorde var å legge et lokk over forings hullet,og gløtter forsiktig på det jeg slipper mat opp i før jeg slipper det igjen det spruter litt ut av akvarie for det,men i hvertfall ikke over meg da
gøy med litt action dah
Fiskene jeg hadde i mitt forrige oppsett forsvant vær gang jeg la oppi mat. Måtte gå vekk fra karet for at dem skulle spise..
Paletthannen min spruter noe fryktelig med vann ved foringstid. Det er kun snakk om noen få dråper, men til å være såpass liten (ca 8 cm u/hale) synes jeg det er mye. I tillegg lager han noen sinnsyke slafselyder når han er oppe og glefser etter mat.
hehe joa gøy er det jo:P men har fire "små" oscar og den største av de er bare 10cm og lurer på hvordan det blir nå de blirs tørre...
Hehehe.. mine malawier sprutet meg i øyet her om dagen. Pseudotropheus Acei Ngara`ene mine er skikkelige griser. Så neste gang jeg skal mate så skal øyene være borte fra åpningen.
prøvde å sitte på en puff å kaste ciklide pellets oppi karret, da så jeg vannet sprute.. og det var en fin vanndam på gulvet xD
Jeg sier bare det at den dagen du har en alligator gjedde halveis ut av fòringsluken med fingeren din og en ciklide stick i munnen samtidig så er ikke det så ille med litt vannsprut lenger
sant sant... du har sette dette eller?
Tilfeldig bekjentskap
© Cathrine Hansen
Reklame for plussmedlemskap