Eggeposer Slim

Hallo alle sammen . Jeg har et spørsmål som jeg har gått og lurt på lenge . Hvilken fisk er det som slipper store gråfargede eggeposer eller slimpose i karet mitt . Fiskene mine er som følgende: Blå og gul gurami , 2 ål ( navnet på de ukjent) 5 pansermaller og noen sugemaller . Dette oppstår støtt og stadig så jeg setter stor pris på svar hva dette kan er .
Likner det på noe a'la dette?

[External Image]

I såfall er det snakk om egg fra en liten snegle som ofte er blindpassasjer inn i akvariet sammen med f.eks planter
poser slim
Nei det ligner ikke i hele tatt . Det nærmeste er vel ei glassmagnet i gråaktig farge
Da er det nok snegler. For de pestsneglene jeg hadde, la slike slimklatter som du beskriver.
Lurer fortsatt
Ja og hvis det er pestsnegel som du sier hvordan blir jeg kvitt de og hva kommer de av .
De følger ofte med planter. Har du mulighet til å ta et bilde av det?
bilde
Kan prøve neste gang det dukker opp . Jeg lurte på om det var åleparet mitt som la poser . De ålene jeg har er samme farger som kinesisk ål med store barter og begge i brunspraglet farge Har hatt de i snart 6 år så de er ikke så ung lenger, er det noen som vet hvor lang levetid de har .
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap