Akvabloggen (side 11)

I dag solgte jeg løvehodene, og fikk i samme slengen tatt en liten kjøretur

Er fremdeles på leit etter den perfekte cikliden for meg, men nå har jeg ihvertfall plass når jeg finner den.

Har lenge bare sett en av mine ancistrus tri-ettellerannet, men i dag når jeg fanget løvehodene såg jeg begge Var redd jeg hadde mistet en allerede.
OI! Til min store overraskelse har jeg vunnet fotokonken! Håpte på en 3., kanskje 2. plass, men 1.? Det var bare 40 poeng foran 2. plassen, så tusen takk til alle dere som har stemt på bildet mitt

Ellers skjer det lite i karet mitt. Tenker å skaffe meg 2+ perleguramihunner, men har ikke orket turen inn til byen for å kjøpe fra folk, og i butikkene er de sikkert dyre og alt for små for mine hanner på 10+ cm.

Mosene jeg kjøpte på eBay ser ut til å begynne å vokse litt nå. Har slitt med pellia hver gang jeg har prøvd, men nå ser det ut som om de henger fast, og sakte, men sikkert, vokser seg større, litt etter litt. De andre plantene, noen cryptoer og en aponogeton, vokser som bare det! De var bare små knoller og røtter til å begynne med, men bladene kommer og kommer. Apono'en har sendt opp 3 overflateblader, som er veldig fine, og et par som holder seg nede på bunn. De små anubias'ene sitter på roten, men det tar nok en stund før jeg ser om de vokser. Legger nok ut noen bilder med tiden.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap