Viktig melding til alle på AF (side 2)

For min del kan det godt være sommertid hele året... På den ene eller den andre måten... Men nå når vi først har dette opplegget, så er jeg veldig glad for at vi får en time ekstra nå på høsten, og ikke omvendt. Er trøtt nok om høsten som det er... ;P
Judosola
*Hrmf*. En time ekstra på jobb og en time ekstra med fulle folk i bilen, som i tillegg er ekstra fulle fordi de har vært en time ekstra ute på byen... blæh. Men, det ble i alle fall ei morsom kvittering ut av en av turene: "Start: 02.54. Slutt: 02.15" :D

Hahahaha, rygget du hele veien da?
Jeg brukte den "ekstra" timen på min favoritthobby nr.2: sitte lenge våken om natta og så sooove leeenge. (Ikke for å gni det inn småbarnsforeldre, må jo nytte meg når jeg kan.. ;D ) Tok i grunn mer enn en time ekstra det da men...
E.B.
Hahahaha, rygget du hele veien da? :D


Jepp. Og taksameteret sto på minus når vi kom fram.
Judosola
[QUOTE=E.B.] Hahahaha, rygget du hele veien da? :D


Jepp. Og taksameteret sto på minus når vi kom fram.

Sånt blir det dårlig butikk av! Kanskje du bør vurdere å ta deg en fridag neste høstjevndøgn. Men hey! ... til våren... Får de som er på jobb betaling for en time ekstra da? Hmm.
E.B.
Men hey! ... til våren... Får de som er på jobb betaling for en time ekstra da? Hmm.


Vel, for min del får jeg ikke noe mer eller mindre betalt om det er en time ekstra eller mindre. Har kun provisjonslønn, så når det plutselig er en time ekstra fører det bare til at turene går litt mer spredt enn ellers... Og motsatt når det er en time mindre kommer turene tettere.
Tømmer et 128l for ALLT og flytter det på nytt bord. Belønningen er at jeg får innrede det på nytt senere

Men det går endel mer enn en time da blir mer som en dag merker jeg...
nei jeg fant det ut når jeg stå opp, så jeg erga meg grønn over at jeg kunne sove en time mer. Uff.
Karl Inge S
Tømmer et 128l for ALLT og flytter det på nytt bord. Belønningen er at jeg får innrede det på nytt senere :) Men det går endel mer enn en time da ;) blir mer som en dag merker jeg...
'

Sånn er det av og til... Vinninga går opp i spinninga...
Dammed
så jeg erga meg grønn over at jeg kunne sove en time mer.

Merkelig, jeg blir ergrer meg aldri over å kunne sove en time mer. Det er bare å snike seg under dyna igjen, og zzzzzz.....
Hehehe, det er sant, det Inger Anne...
Jeg ergrer meg alltid over at jeg ikke er våken når jeg skal stå opp. :O Etter å ha slitt meg gjennom en hel dag helt i ørska, så våkner jeg når jeg egentlig skulle lagt meg... Litt satt på spissen, men ganske riktig, likevel.
Her stiller vi ikke klokka
Inger Anne
[QUOTE=Dammed]så jeg erga meg grønn over at jeg kunne sove en time mer.

Merkelig, jeg blir ergrer meg aldri over å kunne sove en time mer. Det er bare å snike seg under dyna igjen, og zzzzzz.....
uff. hadde det bare vært så enkelt. Desverre så lærer man vanskelig matte og fysikk i søvne... :P
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap