Biltema timer

Kjøpte en sånn 2 for 49 pakke på biltema, men får den ikke til å funke :S Det er bare til å stilleklokka setta opp/ned taggene og sett knappen på det klokke ikonet så funker det?
Har dårleg erfaring med disse... syns de analoge timerene er mye bedre.

Disse får du billig på både Biltema og Clas ohlson.
Kjøp på Clas Ohlson.

Der får du 3 for 50 kroner, og disse fungerer
Vidar Alfei
Har dårleg erfaring med disse... syns de analoge timerene er mye bedre. Disse får du billig på både Biltema og Clas ohlson.


De er da analoge..

Fredly det skal da være meningen at de funker på biltema også..
Plussmedlem
Både 2 stk/49,- på Biltema og 3 stk/49,- hos Clas er vel mekaniske/analoge...
jeg kjøpte mine på biltema og de funker helt ok de
måtte bare prøve og feile litt først
prøv den på ei lampe eller noe,, sett den på en haltime eller noe for å se om den virker riktig
og husk å sette "knappen" på siden riktig da
Tror jeg har satt den knappen på siden rett, men dritten vil ikke slå seg av :P
hmmm... rart da... Kjøpte mine på clas ohlson jeg og, disse funker som bare det. Kanskje du burde gå å klage på de?
Trond Ferkingstad
[QUOTE=Vidar Alfei]Har dårleg erfaring med disse... syns de analoge timerene er mye bedre. Disse får du billig på både Biltema og Clas ohlson.


De er da analoge..

Fredly det skal da være meningen at de funker på biltema også..

Beklager, trodde du hadde digitale.

Tror nok eg ville gått å klaget på de.

Mine analoge som er kjøpt både hos biltema og clas ohlson fungerer veldig bra.
Testa den andre nå, funka bra Dyrere for meg å ta bussen til biltema enn 25kroner så dropper nok den.
Trond Ferkingstad
Kjøpte en sånn 2 for 49 pakke på biltema, men får den ikke til å funke :S Det er bare til å stilleklokka setta opp/ned taggene og sett knappen på det klokke ikonet så funker det?


Nå er ikke mine kjøpt på Biltema men det er i hvertfall en liten skyveknapp på siden som må stå i riktig posisjon. Se om det er en sånn på dine også..
Noen andre en meg som synest at disse timerene fra Clas Ohlson bråker mye?
Har ingen erfaring med dem til biltema, bråker disse.
Jupp den står i riktig posisjon Men virker bare som den ene er defekt rett og slett :S
Finn Falkenhaug
Noen andre en meg som synest at disse timerene fra Clas Ohlson bråker mye? Har ingen erfaring med dem til biltema, bråker disse.

Ja, jeg synes også at de billige mekaniske koplingsurene fra både Clas Ohlsson og Biltema bråker for mye til å ha i oppholdsrom.
Har nå byttet mine med de billigste digitale fra Clas Ohlson (2 stk for 79,-) og er godt fornøyd med dem.
Har også mere tro på elektronikk enn mekanikk i det lange løp ...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap