Butikker i Sandnes området.

Alle butikker i Sandnes har blitt forferdelig dårlige..

MEN! jeg fant en butikk på Forus som jeg tror er ganske ny? jeg har alldri hørt om den før. Den ligger vedsiden av XXL, og ser kjempe bra ut! Godt stelte akvarium, og mye variert fra alle verdens kanter. De har passe mange akvarium i forholdt til ansatte, så de klarer å passe på dem. De forstår at de ikke kan putte en diskus inn i et 25 liters kar, det har ikke Verdalen Zoo fått med seg! Verdalen Zoo har forresten elendig stell på fisk og andre dyr. Det er ikke vits å besøke den butikken en gang. Mye sykdom og fiskeplageri.

Besøk den "nye" på forus!

Anbefales på det sterkeste!
Har vært innom MaxiZoo en del ganger ja, eneste jeg synes er dumt er at de ikke har utvalg på det jeg vil ha
Ellers greie priser og god service. Får somregel fisk på torsdagene...

Mortenh
Alle butikker i Sandnes har blitt forferdelig dårlige.. MEN! jeg fant en butikk på Forus som jeg tror er ganske ny? jeg har alldri hørt om den før. Den ligger vedsiden av XXL, og ser kjempe bra ut! Godt stelte akvarium, og mye variert fra alle verdens kanter. De har passe mange akvarium i forholdt til ansatte, så de klarer å passe på dem. De forstår at de ikke kan putte en diskus inn i et 25 liters kar, det har ikke Verdalen Zoo fått med seg! Verdalen Zoo har forresten elendig stell på fisk og andre dyr. Det er ikke vits å besøke den butikken en gang. Mye sykdom og fiskeplageri. Besøk den "nye" på forus! ;) Anbefales på det sterkeste!
Holder meg til Dyrego Kilden. Gode prise bra utvalg av fisk, eller skal jeg si utvalg av maller. Grei betjening og bra service.

Var innom MaxiZoo en gang, Siden jeg ikke er innover stavanger så ofte.

første inntrykk:

Ryddig
Rene Akvarier/ Ren butikk
Hyggelig betjenig.
og ikke minst god plass.

Jeg kommer nok til og handle der en gang til, å 2.

Andreas
Dyrego Kilden er den beste i distriktet mener jeg, gidder nesten ikke å gå andre plasser. Mye forskjellig fisk og greie priser og stort sett kunnskapsrike folk.

Men jeg må prøve denne MaxiZoo også muligens. Verdalen Zoo liker jeg ikke, men de har utrolig mye fisk.
biXen
Dyrego Kilden er den beste i distriktet mener jeg, gidder nesten ikke å gå andre plasser. Mye forskjellig fisk og greie priser og stort sett kunnskapsrike folk. Men jeg må prøve denne MaxiZoo også muligens. Verdalen Zoo liker jeg ikke, men de har utrolig mye fisk.

Joda, de har mye fisk, men jeg er ikke intresert i 20 forskjellige oppdretsvarianter av guppy, sverddragere osv.. Og når de først får inn noe intresant, får du somregel hvitprikk med på kjøpet.

Jippi!
Jeg bruker kun Kilden og Stavanger akvarieforretning inne i sentrum for fiskekjøp.

Maxi Zoo har det pent og ryddig, prismessig kan de ikke konkurrere mot Tropehuset ute på Pollestad (kjøper kun utstyr der ute, aldri fisk) Både når det gjelder utstyr til fisk og til hund.

Jeg handler også KUN utstyr på Braut siden det er den billigste plassen.
Men alt av fisk handles på Dyrego Kilden.

Andreas
på siå av XXL me elkjøp
biXen
Dyrego Kilden er den beste i distriktet mener jeg, gidder nesten ikke å gå andre plasser. Mye forskjellig fisk og greie priser og stort sett kunnskapsrike folk. Men jeg må prøve denne MaxiZoo også muligens. Verdalen Zoo liker jeg ikke, men de har utrolig mye fisk.

Maxi bestiller stortsett det du vil ha av fisk, så får du det torsdag uken etter.

Joda, Dyrego er bra den dersom vi ser bort ifra at prisen på de meste utstyr er dyrere, akvariene er en historie for seg selv. Sist gang jeg var innom sluttet jeg å telle døde fisker når jeg kom til 20 i ET kar. Desverre (for oss) er det den eneste butikken som innimellom har utvalg av saltvann og malawia...

Betjeningen? Tja, jeg må si at jeg er nokså fornøyd med "sjefen sjøl", er dog ingen stor selger eller viser heller ingen interesse for å selge meg noe, men lar meg få de fiskene jeg vil og har et langt over gjennomsnitt kunskapsnivå innen flere områder. Synes å huske to svært service innstilte damer også, som gjerne undersøker og står på litt ekstra.

Til 7. og sist, så trekker desverre de ofte svært stygge karene så mye ned at jeg heller skaffer det jeg vil ha andre steder... synd, for det er kort vei for meg og greie åpningstider.
Mortenh
på siå av XXL me elkjøp :)

I nabo bygget til XXL/LIVING
oddski
Betjeningen? Tja, jeg må si at jeg er nokså fornøyd med "sjefen sjøl", er dog ingen stor selger eller viser heller ingen interesse for å selge meg noe, men lar meg få de fiskene jeg vil og har et langt over gjennomsnitt kunskapsnivå innen flere områder. Synes å huske to svært service innstilte damer også, som gjerne undersøker og står på litt ekstra.

Var der sist idag, og er veldig godt fornøyd med handelen.

Jeg synes karene er helt greie der, de er ikke blankpolerte, men det forventer jeg heller ikke. At det er død fisk der, vel. Jeg merker at det er en del når de nylig har fått sending, og da er det også forståelig, og går nok også fortere enn det blir rydda ut. Utenom det synes jeg forholdene i karene er bra.

Av betjeningen forventer jeg ikke at de skal guide meg gjennom hvordan et akvarie fungerer bare jeg skal ha en fisk. Jeg kommer med egen kunnskap, så hele pakken har jeg vanskelig for å bedømme, det har sikkert du også. Så jeg forventer bare ærlige folk og service, ikke å bli prakket på slørhaler :P Men såklart, alt varierer, men jeg har bare bra inntrykk derfra.

Men jeg kommer nok til å itte innom den MaxiZoo også.
Maxi Zoo. Stavanger
Jeg er svært happy med Maxi zoo. Dem har i allefall 2 amer med svært mye kunnskap om fisker. ( begge i jæren akvariumklubb) mye utvalg passer gott på fiskene og tar det strax opp vist man ser hvittprikk eller noe ant på gang.

Dem er til og anbefale på høyeste hold......( er der i allefall 2 til 4 ganger i uken ....) litt fiskegal i disse dagene.
Jeg var innom Maxi Zoo i går og er også veldig fornøyd. Det var god plass mellom hyllene og det er veldig bra. Jeg liker ikke å smyge meg innimellom akvariereoler, og det var i hvert fall ikke nødvendig her. Snakket med to av damene som jobbet der, og fikk et godt inntrykk av begge.

Jeg fikk med meg to sommerfuglciklider og fikk god hjelp med å plukke de ut, vi var enige om at det høyst sannsynlig var en hann og en hunn. Det vil nå tiden vise, men poenget er at de vet hva de driver med

Jeg kommer til å stikke innom der igjen!
Andreas Bjørvik
Jeg handler også KUN utstyr på Braut siden det er den billigste plassen. Men alt av fisk handles på Dyrego Kilden. Andreas

da jeg bodde i klepp. pleier jeg alltid å kjøpe ting osv hos tropehuset i braut..
og reiser hjem ofte som jeg kan til klepp.. stikker alltid å kjøpe der. har kjøpt fisk derfra og tatt med heim til bergen. veldig fornøyd på tropehuset enn andre steder i stavanger, sandnes, bryne..
Hei noen som vet om de selger panaqolus maccus (klovne pleco) på den "nye" dyrebutikken på forus, den med xxl???
Dette høres jo fint ut Jeg blir alltid happy når dyr har det bra.
I de fiskebutikkene jeg har vært i får jeg som regel stygge blikk når jeg påpeker hvitprikk og sykelige fisk. Jeg hadde litt lyst til å jobbe i en fiskebutikk en stund, men da jeg fant ut hvordan ting foregikk i flere av fiskebutikkene, brast draumen Men denne nye butikken virker jo bra! Der må jeg innom og se på fisker! Vi kunne hatt et rendevouz en dag alle sammen. Haha. Fisker rule >o
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap